Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی از انعقاد قرارداد جدید با کارکنان گیت های منطقه آزاد اروند خبر داد و گفت: طی جلسات کارشناسی به عمل آمده، قرارداد جدید کارکنان گیت‌های منطقه آزاد اروند منعقد شد.

«اسماعیل زمانی» عصر امروز (دوشنبه ۱۷ آذر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به موضوع امنیت شغلی کارکنان شاغل در گیت‌های منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در راستای رفاه حال کارکنان گیت‌ها و همچنین رعایت قوانین و مقررات اداره کار و اشتغال، تدابیر لازم به کار گرفته شد تا ضمن رسیدگی به وضعیت این گروه، امنیت شغلی آنان نیز در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از انعقاد قراداد جدید با کارکنان شاغل در گیت‌های این منطقه خبر داد و افزود: پس از بررسی و برگزاری جلسات متعدد سازمان منطقه آزاد اروند به همراه یکی از کارشناسان خبره روابط کار کشور با بیش از ۴۰ سال تجربه کاری، به این نتیجه رسیدیم که قرارداد پیمانکار فعلی فسخ و قرارداد جدید با پیمانکار جدید شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند، منعقد شود.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه پیمانکار قبلی گیت‌های این منطقه در پرداخت حقوق به کارکنان و پرسنل تحت پوشش خود با مشکل مواجه شد که این مشکل اعتراض پرسنل و کارکنان را به همراه داشت.

 

زمانی به خواسته‌های کارکنان گیت‌های منطقه آزاد اروند اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا تمامی خواسته‌های آنان بررسی و در چارچوب قانون قرارداد با پیمانکار جدید «شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند»، منعقد شد.

 

وی با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند در امنیت شغلی کارکنان حساسیت ویژه‌ای دارد و مواردی همچون تعدیل نیرو را در دستور کار قرار نداده است تاکید کرد: هر چند با توجه به شرایط اقتصادی موجود و تحریم‌های ظالمانه آمریکا بودجه این سازمان به شدت کاهش یافته، اما هیچ گونه اخراجی را در این سازمان شاهد نبوده‌ایم.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد: رفع مشکل کارکنان و پرسنل گیت‌های منطقه آزاد اروند از توان پیمانکار پیشین این گیت‌ها خارج بود و پس از برگزاری چندین نشست، راهی جز انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید یافت نشد.

 

وی نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه سازمان منطقه آزاد اروند دانست و یاد آور شد: هر چه این سرمایه از کیفیت بهتری برخوردار باشد، موفقیت در منطقه آزاد اروند قابل لمس‌تر خواهد بود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیمانکار جدید کارکنان گیت های منطقه آزاد اروند اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبرگزاری شبستان خوزستان قرارداد کارکنان گیت های منطقه آزاد اروند سازمان منطقه آزاد اروند قرارداد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند