Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@13:39:23 GMT

ذخایر ارزی خارجی چین در ماه نوامبر رشد کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۴۲۳۵

ذخایر ارزی خارجی چین در ماه نوامبر رشد کرد

به گزارش شین‌هوا، طبق یک گزارش رسمی میزان ذخایر ارزی خارجی چین در ماه نوامبر رشد کرده و در انتهای این ماه به ۳.۱۷۸۵ تریلیون دلار رسیده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، طبق گزارش اداره تبادلات ارزی خارجی چین، میزان ذخایر ارزی این کشور در ماه نوامبر ۵۰.۵ میلیارد دلار یا ۱.۶۱ درصد نسبت به ماه اکتبر جهش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می‌دهد بازار ارز خارجی این کشور به رشد مداوم خود ادامه داده است.

پربیننده ترین سازنده واکسن کرونا پا پس کشید؟ اوضاع تورم در کشورهای همسایه چگونه است؟ ابعاد بیشتری از افشای اطلاعات محرمانه پادمانی در رسانه‌ها افزایش نابرابری دستمزد در ایالات متحده/ قشر یک درصدی برتر چقدر حقوق می‌گیرند؟ موساد ۲۷سال شهید فخری‌زاده را زیر نظر داشت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز چین ذخایر ارزی تبادلات ارزی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محبوبه شهریاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش داشته که رتبه دوم را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه های ترددشمار، طی سال گذشته ۲۵ میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماه‌های فروردین و آذر ماه بوده است.

وی در خصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سال جاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و ۳۸۰ هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب ۱۱ درصد و ۸ درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

کد خبر 6093852

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • تصاویری از مستندات جدید خبرگزاری قوه قضائیه درباره نیکا شاکرمی
  • ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی در گرو حمایت‌های ارزی
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • افزایش حجم تجارت خارجی ایران نسبت به سال گذشته
  • اختلاف‌ نظر مجلس و دولت؛ دلار چند؟
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟