Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه نیروی زمینی از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه نیروی زمینی، در جریان امور آموزشی و نحوه رعایت اصول بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا در این یگان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه(ع) یکی از مراکز آموزشی نیروی زمینی ارتش است که دوره‌های مختلف نظامی را برای دانشجویان و دانش آموزان نیروهای چهارگانه آجا برگزار می کند.
در این بازدید، امیر سرتیپ فلاح معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی و امیر سرتیپ شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش، امیر دریادار سیاری را همراهی کردند.
گفتنی است، امیر سرتیپ دوم آزادی فرمانده مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه نیروی زمینی ارتش، گزارشی از روند آموزش ها و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر دریادار سیاری دریادار سیاری سیاری مرکز آموزش درجه داری جوادالائمه نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در این بازدید از کارگاههای فنی و حرفه‌ای مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات درکنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظرگرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

حسن عباسی افزود: آموزشهای فنی و حرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

در این بازدید، هیمن هرمزیاری رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان مهاباد گزارشی از فعالیتها و عملکرد این مرکز را ارائه کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی