Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به شرح زیر است:
 
 
إناللّه و إنا إلیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت جانسوز روحانی خدوم، انقلابی و تلاشگر در عرصه تقریب مذاهب اسلامی و از منادیان وحدت امت و مروجان فضایل اخلاقی و دینی، مرحوم  مغفور ماموستا ملا ابراهیم سرخابی(رحمة الله علیه) را دریافت نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
آن مرد شریف عمری را با عزت و عمل به موازین اخلاقی و در خدمت به خلق و مردمداری سپری نموده و کارنامه درخشانی از خویش به یادگار گذاشت، گستره خدمات او، نه تنها در کسوت امامت جمعه و مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه، بلکه به عنوان یک عالم اخلاقی و مردمی، خدمت به بندگان خدا و مردمداری و پیروی خالصانه از مواضع انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در تمام دوران زندگی پربار و سراسر افتخارش بود، که حسنات اعمال نیک آن فقید سعید، ذخیره ارزشمندی برای آخرت اوست.
 
اینجانب فقدان این عالم فاضل و مجاهد را، اولاً به مردم غیور استان آذربایجان غربی و خصوصاً اهالی شریف پیرانشهر و سپس به جامعه روحانیت، خانواده، بستگان و ارادتمندان به آن فقید سعید تسلیت عرض نموده، حشر با اولیاء الهی را  برای روح آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.
 
ماموستا ملا ابراهیم سرخابی، عالم اهل سنت پیرانشهر، عصر امروز دوشنبه در سن 60 سالگی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان نقده دار فانی را وداع گفت.
 
این روحانی اهل سنت، امام جمعه اهل سنت شهرستان نقده، رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت این شهرستان و شهرستان پیرانشهر را در کارنامه خود دارد.
 
ماموستا سرخابی، که از جانبازان انقلاب اسلامی بود، در طول سالهای حیات خود به عنوان مدیری دلسوز نقش مناسب و اثرگذاری در خدمات رسانی به اهل سنت منطقه و حل مشکلات جامعه روحانیت اهل سنت داشت.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، متن پیام علی بخشی زاده به این شرح است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 
إنّا للّه و إنّا إلیه راجعون

برادر عزیز و جانباز گرانقدر جناب آقای محمدرحمان نظام اسلامی

درگذشت جانسوز همسر مکرمه‌تان را تسلیت می‌گویم، برای آن بانوی پرهیزگار و مومنه، رحمت‌ واسعه و رضوان الهی و برای تمامی بازماندگان و متعلقین صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌ کنم.

علی بخشی زاده - معاون صدا 

دیگر خبرها

  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری