Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دسامبر (۱۵ آذر)، سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «های نان» با میزبانی رادیو و تلویزیون مرکزی چین و دولت استان «های نان» در خلیج «های تانگ ون» شهر «سان یا» گشایش یافت.

شن های شیونگ، رییس رادیو و تلویزیون مرکزی چین و رییس کمیته تشکیلاتی سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «های نان» و شن شیائو مینگ، دبیر کمیته حزب کمونیست چین در استان «های نان» در آیین گشایش حضور یافته و سخنرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شن شیائو مینگ در سخنرانی خود گفت: «های نان با پایبندی به سیاست درهای باز و واقع شدن در کمربند طلایی گردشگری فوق‌العاده جهان، از مزایای سیاست منحصر به فردی برخوردار است و می‌تواند منابع با کیفیت سراسر جهان را به سمت خود جذب کند، همه این‌ها برای توسعه صنعت سینما شرایط مفید فراهم می‌کند؛ همچنین های نان به یک سکوی مهم تبادلات متقابل فرهنگ چین و کشورهای خارجی تبدیل شده‌است.

شن های شیونگ هم در سخنرانی خود گفت: «این دوره جشنواره فیلم در یک دوران خاصی برگزار می‌شود و برای سینماگران و تماشاگران فیلم در سراسر جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برگزاری به موقع جشنواره بین‌المللی فیلم «های نان»، نه تنها شاهدی بر بهبود سریع صنعت سینمای چین است، بلکه پرتوی از امیدواری است که بشر سرانجام بر همه‌گیری غلبه خواهد کرد.»

او ادامه داد: «فیلم مستند با کیفیت ۴K تولید رادیو و تلویزیون مرکزی چین به اسم «مبارزه چین با شیوع کرونا سال ۲۰۲۰» در این جشنواره برای نخستین بار پخش می‌شود که صحنه‌هایی تکان دهنده از مبارزه مردم چین با شیوع کرونا را نشان می‌دهد که با اراده قوی و عشق و با سخت‌کوشی تحت رهبری قوی حزب کمونیست چین و دولت چین انجام شد. امیدوارم این فیلم اعتماد به نفس مردم سراسر جهان را که تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته‌اند، بالا ببرد.»

سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «های نان» توانسته، ۴۳۷۶ فیلم از ۱۱۴ کشور و منطقه را به خود جلب کند. در طول این جشنواره، ۱۸۹ فیلم برتر چینی و خارجی در ۱۵ سینما در ۴ شهر هایکو، سان یا، دان جوئو و چیونگ های به نمایش در می‌آید.

۵۷۵۷

کد خبر 1463818

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشنواره های سینمایی چین سینمای جهان جشنواره بین المللی فیلم دوره جشنواره سومین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری باهدف ایجاد فضای رقابتی برای تعالی بنگاه‌ها و سازمان‌های حوزه گردشگری، تشویق بنگاه‌ها برای شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل‌بهبود و اجرای پروژه‌های بهبود، ایجاد فضای مثبت، توأم با خلاقیت و نوآوری و تبادل تجربیات موفق بنگاه‌های گردشگری، ارج‌نهادن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور صنعت گردشگری و به‌رسمیت‌شناختن بهترین سازمان‌ها اعم از خصوصی، دولتی یا غیرانتفاعی در زمینه گردشگری است، تابستان امسال برگزار می‌شود.

برگزاری جایزه ملی تعالی گردشگری با بهره‌گیری از مدل‌های علمی روز دنیا، خطوط راهنمایی برای سازمان‌های گردشگری ایجاد می‌کند تا پیشرفت‌ها و عملکرد خود را در زمینه کیفیت و سرآمدی سازمانی اندازه‌گیری کند.

جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری بر مبنای ارزیابی خبرگان صنعت گردشگری و اساتید دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ، به بنگاه‌ها و نهادهایی اعطا می‌شود که در کسب نتایج مطلوب در صنعت گردشگری توانمند هستند. کلیه بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری در بخش‌های مختلف اعم از اقامت، حمل‌ونقل، تفریح و سرگرمی، آژانس‌های مسافرتی، رستوران و خدمات غذایی و… می‌توانند متقاضی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری باشند.

همچنین اطلاعات کامل برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6090092 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد