Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@08:39:08 GMT

خبر مشروح ۲۰ دوشنبه ۱۷ آذر ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۴۸۰۸

‍‍‍‍‍‍

هشدار هواشناسی به روزهای سرد و بارانی پیش رو و گشت چندباره تعزیرات در بازار مرغ فروشان، در سرتیتر خبرهای ۲۰ امشب است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   سازمان هواشناسی هشدار داد هوای سرد زمستانی در راه است و پیش بینی کرد ۵ تا۱۰ درجه‌ای دما در ۲۱ استان کاهش می‌یابد، تعزیرات مُچ سودجویانی که با خُرد کردن مرغ، قیمت‌های مصوب را زیر پا میذاشتند را گرفت، حجت الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور از مناطق سیل زده اهواز بازدید کرد، سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: ایران درباره امنیت ملی خود نه مذاکره می‌کند نه مصالحه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... و برخی خبر‌های دیگر در خبر ساعت ۲۰ امشب است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: خبر 20 ، هواشناسی ، تعزیرات ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 هواشناسی تعزیرات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود

مجتبی میهن پرست معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی ایلام اظهار کرد: شدت وزش تندباد که از بامداد چهارشنبه شروع شده به تدریج از امشب کاسته می‌شود.

وی افزود: بیشترین وزش باد با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در شهرستان ملکشاهی ثبت شده است.

میهن پرست در مورد دمای هوا هم توضیح داد: دمای هوا طی روز‌های جمعه و شنبه بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد نسبت به روز‌های اخیر افزایش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی ایلام در مورد سامانه بارشی هم یادآور شد: احتمال بارش پراکنده باران در اوایل هفته آینده وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • شدت وزش باد از امشب در ایلام کم می‌شود
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور