Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه شب ایرنا ، ربیعی با اشاره به زحمات شهید فخری زاده در راه پیشرفت کشور، افزود: این ترور به دست وحشی‌ترین و شقی‌ترین دشمنان مردم صورت گرفت اما یقین بدانید که به برکت خون شهید این راه با قوت ادامه خواهد یافت زیرا دانش هسته‌ای و دفاعی ما ترور شدنی و برگشت پذیر نیست.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری افزود: دشمنان ملت و تروریست ‌ها به اهداف و مقاصد خود نخواهند رسید و قطعا انتقام خون شهید گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تروریست‌ها به ضعف بنیادی خود آگاهند و می‌دانند  که نمی‌توانند موتور پیشرفت‌های علمی ایران را  متوقف کنند و مقابل عزم و اراده ایران و ایفای نقش موثر در صلح، امنیت و جامعه جهانی و باز داشتن ایران از برخورداری از فناوری صلح آمیز هسته ای، اقدامی زبون و حقیرانه سامانه دادند.

به گزارش ایرنا، دکتر محسن فخری‌زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که مقام معظم رهبری ایشان را دانشمند ممتاز و برجسته هسته ای و دفاعی ایران توصیف کردند، عصر جمعه هفتم آذرماه در بلوار شهید مصطفی خمینی شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند و در شرق تهران در جریان یک عملیات تروریستی و بدست عناصر جنایتکار رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

برچسب‌ها محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی علی ربیعی پروندهٔ خبری ترور دانشمند ممتاز هسته ای و دفاعی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی علی ربیعی محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی علی ربیعی اخبار کنکور فخری زاده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، در پنج هفته پایانی لیگ برتر خط دفاع استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند در کسب امتیازات لازم برای ادامه صدرنشینی موثر باشند.

با توجه به رویکرد هجومی خوبی که مهاجمان استقلال در هفته های گذشته داشتند عملکرد دفاعی این تیم می‌تواند در روند پیروزی های اقتصادی یا حتی پرگل و با حاشیه امنیت بالا تاثیرگذار باشد و این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.

در غیاب رافائل سیلوا، ایمان سلیمی با فرم خوبی در خط دفاع قرار گرفته و تسلط خوبی در مهار بازیکنان حریف و خراب کردن توپ‌های اول در بازی با تراکتور فوق‌العاده بود، محمدحسین مرادمند یکی از بهترین نمایش های خود را در بازی با تراکتور ارائه کرد و روزبه چشمی در قلب خط دفاع این تیم با قدرت رهبری بالا، بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد.

با بازگشت آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال این اسکواد دفاعی کامل‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد روزبه چشمی به خط هافبک منتقل می‌شود و استحکام دفاعی استقلال بیشتر خواهد شد.

مدافعان استقلال در تمرین پرشوری که برگزار شد در گوشه ای از زمین به تمرین کردن پرداختند و با روحیه ای بالا کار با توپ را دنبال کردند و رابطه صمیمانه ای که بین آنها شکل گرفته دلگرمی خاصی به استقلالی‌ها در هفته های آینده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • اسم رمز ؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • 90 درصد «ناریا» با محوریت یک شهید هسته‌ای تصویربرداری شد
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!