Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رییس شورای اسلامی روستای پاریو بخش مرکزی اندیکا گفت: بر اثر سهل انگاری و بی توجهی مسئولان و خرابی دکل شبکه‌های همراه اول و ایرانسل، جوان ۳۸ ساله اهل روستای شاهزاده منار که برای رسیدن به یک خط آنتن به بالای کوه رفته بود، از بالای کوه به پایین سقوط می‌کند و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد عبدالهی موسوی در توضیحات بیشتر گفته است: این جوانی ۳۸ ساله مغازه دار بوده و برای کسر وجه مشتریان کارت‌های اهالی را می‌گرفته و با دستگاه کارت خوان خود در جست و جوی پیدا کردن آنتن همراه به قله و ارتفاعات کوه‌های بختیاری می‌برده و اواخر هفته گذشته از کوه به پایین سقوط کرده و جان باخته است.

او این مشکل را تکراری خوانده که بار‌ها باعث اتفاقات ناخوشایند برای اهالی شده است و گفت: خرابی دکل و فرستند‌های مخابراتی به ویژه دکل ایرانسل بار‌ها به مسئولین استانی، شهرستان اندیکا و اداره کل مخابرات خوزستان اعلام شده و پیرامون این موضوع مراجعه حضوری به این دواریر کردیم، اما متاسفانه تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و اخیرا منجر به کشته شدن یکی از عزیزان روستا به نام”سید مراد موسوی ” شده است.

او ادامه داد:آقای موسوی ۳۸ ساله و دارای چهار فرزند بوده است.

رییس شورای اسلامی روستای پاریو بخش مرکزی اندیکا اضافه کرد: حتی نامه ای‌هایی را در این خصوص به بیت رهبری ارسال کرده و سال ۱۳۹۲ در خصوص مشکلاتی از قبیل ۲۲ کیلومتر آسفالت برای دسترسی به راه‌های شهری، مدرسه روستایی، بهداشت و آنتن دهی شبکه موبایل و اینترنت دستورات رسیدگی از سوی بیت رهبر به استانداری خوزستان ابلاغ شده است.

آقای عبدالهی می‌گوید از آن تاریخ هیچ اقدامی نشده و تنها عزادار عزیزانمان شده ایم.

 

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تلفن همراه آنتن دهی تلفن همراه آنتن مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شعبانی صبح امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: این حادثه در کیلومتر ١٥ محور اندیمشک به شوش، پل کرخه - سه راهی دهلران رخ داد که با وقوع این حادثه یک تیم امداد و نجات در جاده به همراه یک خودرو نجات از پایگاه دانیال نبی (ع) شوش به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از ارزیابی و اقدامات اولیه و ایمن‌سازی خودروها، سه نفر از جان باختگان این حادثه که در خودروها محبوس شده بودند رهاسازی و برای ادامه روند قانونی تحویل عوامل انتظامی شدند.

شعبانی اظهار کرد امداد رسانی به این حادثه ۲ ساعت به طول انجامید، افزود: رانندگان برای جلوگیری از این حوادث ناگوار ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در هنگام مواجهه با حوادث جاده‌ای با شماره ندای امداد ١١٢ تماس و یا به نزدیکترین پایگاه جاده‌ای جمعیت هلال احمر اطلاع دهند.

کد خبر 6092747

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • ویدیو/ ندانستن «چت جی‌پی‌تی» را به دادگاه کشاند
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد