Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بانوی پیر می گوید برای شاگردانش هیچ غیر ممکنی وجود ندارد.

آندره آ پیرلو در نشست خبری قبل از بازی بارسلونا - یوونتوس شرکت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، سرمربی بیانکونری در این نشست پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه آن ها را می خوانید. 

این بازی به ویژه جهت رشدمان و برای خودباوری ما اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول شدن مهم است ولی این که درون زمین چگونه بازی کنیم از آن هم مهم تر است. باید زمانی که توپ را در اختیار نداریم بهتر کار کنیم. باید باور داشته باشیم (که می توانیم سه گل به ثمر برسانیم). بازی سختی در انتظار ماست ولی می دانیم که فرصت های مناسب در اختیارمان قرار خواهد گرفت. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و با سر بالا سراغ این بازی می رویم. هر چیزی امکان پذیر است. 

در مورد جانلوییجی بوفون

حال بوفون خوب است و می تواند فردا بازی کند. او لایق چنین فرصتی است. 

در مورد آرون رمزی

بله، او می تواند خیلی مفید باشد. حالا حالش بهتر است و می تواند برای دقایقی بازی کند. او از قدرت کافی برخوردار است. آرون در بازی فردا می تواند در فضاهای موجود برای ما کاربردی باشد. 

درباره بارسلونا

بحران زدگی بارسلونا؟ من چنین عقیده ای ندارم. آن ها تیم بزرگی هستند که حالا یک مربی جدید دارند و او در تلاش است تا تفکراتش را در تیم پیاده کند. 

انتظارات از رابیو

ما از (آدرین) رابیو راضی هستیم. او پیشرفت زیادی کرده است. آدرین یک پسر خوب و سختکوش است. او باید بداند که فقط به 70 درصد از پتانسیلش رسیده است. 

بازی رفت و اثرات مثبت برد برابر تورینو

ما دوباره بازی رفت را تماشا و آنالیز کردیم. باخت ها باعث پیشرفت تیم می شوند و می توانند در آینده به ما کمک کنند. در مقایسه با دور رفت، قطعا باید زمانی که توپ را در اختیار نداریم بهتر کار کنیم. آن ها با نفرات زیادی جلو می آیند. باید فشرده باشیم و کاری کنیم حریف توپ را به کناره ها ببرد، جایی که ما فضای بیشتری برای حمله کردن به آن ها خواهیم داشت. من تصور نمی کنم بتوانیم (از بازی با تورینو) به عنوان یک نقطه عطف یاد کنیم. ما در نیمه اول و دوم آن بازی دو رویکرد کاملا متفاوت داشتیم و در نیمه دوم تمامی نبردها را برنده شدیم. هرگز نباید این روحیه را از دست بدهیم. 

تمرکز بازیکنان یوونتوس

این که بازیکن با تمرکز صد درصدی سراغ بازی برود را دوست ندارم. البته تعداد بازی هایی که آن ها انجام می دهند می تواند دلیلی بر خستگی ذهنی باشد. شاید برای این که در بهترین حالت بازی کنند به یک جرقه احتیاج باشد. این اتفاقات نباید رخ بدهد ولی در این بازه طبیعی است. تیم سفرهای زیادی را انجام می دهد و در چنین شرایط سختی، چنین چیزی پیش می آید. البته قطعا در مسابقه ای مثل بازی فردا شب چنین اتفاقی نخواهد افتاد.  

مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

(رونالد) کومان حق دارد که می گوید نمی توان از بین آن ها یک نفر را بهتر دانست. آن ها به مدت 15 سال درخشیده اند. آن ها 15 سال توپ طلا را بین خودشان تقسیم کردند. این که بگوییم یکی بهتر از دیگری است حیف خواهد بود. آن ها پدیده هایی هستند که هر بار وارد زمین می شوند، هواداران را به وجد می آورند. گفتن این که کدامیک بهتر است منصفانه نیست. باید از آن ها تشکر کنیم چون برای فوتبال خوب هستند. 

 همچنین بخوانید:

بازگشت جانلوییجی بوفون به تمرینات یوونتوس در آستانه بازی با بارسلونا پیانیچ: می خواهم بیشتر بازی کنم؛ دل تنگ ایتالیا شده ام رونالد کومان: حیف است ده لیخت به جای بارسلونا در یوونتوس بازی می کند فیلیپه کوتینیو: کل تیم بارسلونا برای تغییر وضعیت کنونی مصمم است

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم

سرمربی میلان خبر از کاپیتانی رافائل لیائو در دیدار برابر یوونتوس داد

طرفداری | در آستانه دیدار حساس میلان مقابل یوونتوس در استادیوم آلیانز تورین که شنبه شب ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می‌شود، استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات هواداران شد. 

هدف روسونری کسب مقام دومی است و در عین حال می تواند تقریباً به طور قطعی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. نشست خبری پیولی را به نقل از گل ایتالیا می‌خوانید.

روزهای حساس میلان

بازی مهمی برابر یوونتوس داریم و برای پیروز شدن خواهیم جنگید. متاسفانه به دلیل نتایج منفی در لیگ اروپا و دربی ده روز اخیر تنش‌زا و حساس بوده است اما تمرکزمان باید روی بازگشت به مسیر پیروزی باشد. نمی‌توانیم با وجود ناامید کردن هواداران‌مان متوقف شویم. بدیهی است که باید غرور و قدرت برای متحد ماندن جهت پیروزی بازی‌های باقی مانده تا پایان سری آ را داشته باشیم. از این وضعیت رنج می‌بریم، اما باید مسئولیت بپذیریم، از جایمان برخیزیم و بهترین عملکرد ممکن خود را در زمین به نمایش بگذاریم.

لزوم نایب‌قهرمانی

ما باید بجنگیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم، گویی که آخرین بازی‌مان است. این همان تفکری است که باید داشته باشیم. برای هر توپی باید مبارزه کنیم، باید تمرکز داشته باشیم، باید بر حریفی که عملکرد خوبی دارد غلبه کنیم تا بتوانیم مقام دوم را تثبیت کرده و آن را به دست بیاوریم. 

اینتر قوی ترین تیم در ۴ سال گذشته

همه تلاش‌مان را کرده‌ایم اما همیشه نتوانسته‌ایم بهترین کیفیت را در زمین نشان دهیم. اینتر چهار سال است که قوی‌ترین تیم سری آ بوده اما تنها دو قهرمانی کسب کرده است. ما هرگز قوی‌ترین تیم سری آ نبوده‌ایم و داشته‌های آن‌ها را نداشته‌ایم. ما سعی کردیم برای رده‌های بالای جدول مبارزه کنیم، گاهی اوقات موفق شدیم و گاهی اوقات نه. ما از نظر ذهنی همه تلاش‌مان را کردیم اما همیشه نتوانستیم سطح بازی خودمان را ارتقا دهیم. اینتر تیمی قوی‌تر، منسجم‌تر و مستحکم‌تر است. ما نتوانستیم پابه‌پای آن‌ها پیش برویم اما ما تنها تیمی نبودیم که در این امر ناکام ماندیم. 

لیائوی کاپیتان

لیائو فردا کاپیتان خواهد بود. او مانند همه هم‌تیمی‌هایش و همه ما این موضوع را تجربه می‌کند. باختن دربی و دیدن جشن بازیکنان حریف برایمان شدیدا دردناک بود. الان باید در بازی‌های بعدی به شکست‌های پیشین واکنش نشان دهیم. می‌خواهیم ثابت کنیم میلان هستیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • زندگی سخت است آیا فلسفه می‌تواند کمک کند؟
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • بحران در کاتالان
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)