Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرالله رخشانی‌مهر گفت: 1000 میلیار تومان اعتبار برای مدارس تخصیص داده شده است و امیدواریم جشن پایان بخاری‌های نفتی را در تمام مناطق کشور برگزار کنیم‌.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرالله رخشانی‌مهر امشب در بازدید از مجموع پروژه های نیمه تمام شهرستان تنکابن افزود: در تنکابن تعداد قابل قبولی پروژه نیمه تمام فعال داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعی است که باید برنامه ریزی لازم برای اتمام این پروژه ها صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از این پروژه ها از منابع دولتی و بخش دیگر از منابع خیرین تامین شدند که پروژه های از محل خیرین از الویت اول ماست و باید تامین اعتبار لازم جهت اتمام این پروژه ها انجام شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور افرود: پروژه های نیمه تمام دولتی نیز با پیشرفت بالای 50 درصد در الویت بعدی ما قرار دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: دو مجموعه جدید برای تخریب و ساخت بنا در نظر گرفته شده که با توجه به نزدیک شدن به پایان سال٬ باید الویت بندی کنیم که یکی از این دو مجموعه در سال ۹۹ و دیگری در سال ۱۴۰۰ انجام شود.

رخشانی‌مهر یادآور شد: تکمیل درمانگاه فرهنگیان تنکابن مربوط به معاونت پشتیبانی وزارت خانه است که البته این درمانگاه به صورت خیرساز بوده و از ما انتظار تجهیزات را دارد که باید بررسی شود آیا امکان تجهیز مراکز رفاهی و فرهنگیان در حوزه نوسازی مدارس داریم یا خیر.

وی بیان کرد:1000 میلیار تومان اعتبار برای مدارس تخصیص داده شده است و امیدواریم جشن پایان بخاری‌های نفتی را در تمام مناطق کشور برگزار کنیم‌.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به برآورد هزینه‌های تجهیز سیستم گرمایش مدارس افزود: برای هر کلاس درس 30 میلیون تومان هزینه استاندارد سازی سیستم گرمایشی است. نگهداری آن در اختیار ادارات آموزش و پرورش است که این سیستم‌ها بعد از گذشت ۵سال فرسوده خواهد شد که  با همراهی مسئولین بتوانیم برای تعمیر و نگهداری سیستم‌های گرمایشی اعتباری تخصیص دهیم.

رخشانی‌مهر افزود: در سال جاری 2 هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار خیرساز در بودجه ساخت فضاهای آموزشی وجود داشت که به ساخت پروژه ها تخصیص داده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رخشانی مهر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در آیین گرامیداشت روز معلم در دبیرستان شهید مطهری بردسکن به افتخارات این مجموعه اشاره کرد وگفت :در حوزه اقامه نماز مدارس شهرستان بردسکن در سطح استان به عنوان شهرستان برتر شناخته شد و هرچند تنها در ۶۰ فضای آموزشی نمازخانه شهرستان احداث شده است ولی در اکثر مدارس شهرستان بردسکن حتی با جمعیت پایین دانش‌آموزی نماز به جماعت اقامه می‌شود.

وی به کسب رتبه نخست دانش آموزان پایه دوازدهم در آزمون پایش استان و رتبه نخست لیگ پایا در کشور اشاره و اضافه کرد : در عملکرد و ارزیابی که اداره کل آموزش و پرورش استان انجام داد، آموزش پرورش بردسکن در بین ۴۷ ناحیه آموزش و پرورش استان رتبه دهم را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن کمبود اعتبارات را یکی از علل اصلی اجرا نشدن برخی از طرح‌های آموزش و پرورش در این شهرستان دانست و اظهار داشت: ایجاد یک مرکز خدمات رفاهی برای فرهنگیان یکی از ضروریات برای جامعه فرهنگیان بردسکن است که متاسفانه جای آن در شهرستان خالی است.

چراغیان به طرح استخر شنای دانش‌آموزی این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه این طرح بیش از ۱۰ سال است که به خاطر کمبود اعتبارات در حد پی سازی (فونداسیون) باقی مانده است که حداقل برای ساخت این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و ۱۷ هزار دانش آموز و سه شهر "بردسکن، شهرآباد و انابد" و ۷۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است