Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدایی هافبک فرانسوی شیاطین سرخ از این تیم بسیار محتمل به نظر می رسد.

پل پوگبا، هافبک 27 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و مینو رایولا، مدیر برنامه های او تایید کرد که داستان پوگبا در منچستریونایتد به پایان رسیده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اتلتیک، سران منچستریونایتد در صورتی که پیشنهاد مناسبی برای پل پوگبا دریافت کنند، او را به فروش خواهند رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین جیمز داکر از تلگراف ادعا می کند که پوگبا ترجیح می دهد تا در پست برونو فرناندز به میدان برود، هر چند که او در بازی های اخیر به ندرت تاثیر این هافبک پرتغالی روی تیم را داشته است و اغلب به عنوان یک بازیکن تعویضی به میدان آمده است. فابریتزیو رومانو ادعا می کند که پوگبا رویای بازی برای رئال مادرید را دارد اما در حال حاضر هیچ تماسی میان مینو رایولا و سران رئال مادرید برقرار نشده است. با این حال، همه چیز ممکن است که طی ماه های آتی تغییر کند زیرا باشگاه های زیادی به جذب این هافبک فرانسوی علاقه مند هستند.

همچنین بخوانید:

مینو رایولا: داستان پوگبا در منچستریونایتد به پایان رسیده است

واکنش گری لینکر به صحبت های رایولا در مورد آینده پوگبا

پل پوگبا: کامبک های منچستريونايتد؟ نمی دانم، شاید دوست داریم اول گل بخوریم!

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست

به گزارش “ورزش سه”، از شب قبل بازی استقلال معلوم بود که صفا هادی به دلیل مصدومیت با مشکل برای بازی استقلال مواجه است و به همین دلیل هم از ترکیب خارج شد.

در غیاب او سیدمهدی حسینی و ریکاردو الوز برای تراکتور بازی کردند و گوستاوو واگنین و مهدی هاشم‌نژاد نیز روی دست آنها بودند.

به هر حال صفا هادی مصدومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای بازی فولاد نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آزمون مدرک تخصصی قرآن کریم در استان سمنان برگزار شد
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»