Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شکست تیم بزرگ سپاهان با سه گل کار راحتی نبود ولی ما آدم های سرسختی هستیم. احمد گوهری در گفت‌وگو با میزان، در مورد پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی هفته پنجم مقابل تیم سپاهان اظهار داشت: بازی سختی بود و همه بازیکنان باقدرت کار کردند. این پیروزی با وجود خستگی ناشی از بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه قائمشهر و سفر‌های چند روز اخیر بسیار قابل قبول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به پیروزی سه بر یک تیمش تصریح کرد: از حریف بهتر بازی کردیم و مستحق این پیروزی بودیم. سپاهان باشگاه بزرگی است و هواداران زیادی دارد. این تیم همیشه شخصیت خوبی داشته و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. من به عنوان دروازه‌بان، بازی سختی مقابل آنها داشتم چراکه موقعیت‌های خوبی روی دروازه ما ایجاد کردند. با این حال، بازی جاندار و پُربرخوردی بود. زمین لغزنده باعث شد بازی پربرخورد و در نتیجه دیدار پُرکارتی شود. البته کارت من از نظر داور به دلیلی اتلاف وقت بود.
دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توانایی تیمش را دلیل موفقیت در بازی‌های فصل جاری دانست و خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بزرگی است ولی ما آدم‌های سرسختی هستیم و امسال می‌خواهیم با وجود همه مشکلات کار‌های غیرمعمولی انجام دهیم. تیم ما جنگنده و جسور است و توانایی کار‌های بزرگ را دارد. با توجه به شرایطی که باشگاه ما دارد، هواداران و مردم می‌دانند که بازیکنان نفت مسجدسلیمان در هر بازی با تمام وجود بازی می‌کنند. بچه‌ها همه انرژی خود را برای هر بازی می‌گذارند. تیم ما خوب است و امیدوارم همینقدر خوب بماند. بیشتر بخوانید: گوهری: پرسپولیس روز سختی خواهد داشت/ انگیزه‌های زیادی در فصل جاری داریم

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت مسجد سلیمان احمد گوهری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان نفت مسجد سلیمان احمد گوهری نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه» مورایس گام به دیدار مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضائیان توانست در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

سایت پرتغالی «flashscore» در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ به گل رسید. در نیمه دوم نیز همه انتظار پایان بازی را داشتند که پاک پرور بازیکن تیم استقلال ملاثانی در دقایق پایانی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سپاهان کرد.

در نهایت سپاهان توانست در وقت‌های اضافه گل صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند تا «ژوزه مورایس» در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود. مورایس و شاگردانش هفته آینده دیداری حساس با پرسپولیس دارند که این بازی ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ ایران را تعیین کند.

کد خبر 6089449

دیگر خبرها

  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی