Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، «ترکی المالکی» سخنگوی رسمی ائتلاف متجاوز سعودی حمله پهپادی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه مواضعی در عربستان سعودی را تأیید کرد.

بر اساس این گزارش، المالکی بیان کرد که یک فروند پهپاد بمب گذاری شده از سوی نیروهای انصارالله به سوی مناطق جنوبی عربستان در حرکت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای مقاومت یمن طی هفته گذشته نیز با سه فروند پهپاد، برخی مواضع در خاک عربستان را هدف قرار دادند.

مقامات سعودی معمولاً با تأیید این حملات پهپادی، مدعی ساقط کردن آنها می شوند.

یمنی ها علاوه بر حملات پهپادی، ید طولایی در حملات موشکی موفقیت آمیز علیه مواضع متجاوزان در یمن و عربستان سعودی دارند که مهم ترین نمونه آنها هدف قرار دادن تأسیسات نفتی آرامکو به شمار می رود.

کد خبر 5090473 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عربستان سعودی یمن ترکی المالکی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی فلسطین جو بایدن ایران ترکیه افغانستان ونزوئلا سوریه فرانسه دونالد ترامپ ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار

مقاومت اسلامی بحرین با انتشار اطلاعیه ای به صورت رسمی مسئولیت حمله پهپادی ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ به مقر شرکت صهیونیستی تراک نت در بندر ایلات سرزمین های اشغالی را برعهده گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی بحرین (گردان‌های الاشتر) با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد هفته گذشته 27 آوریل در جریان حمله پهپادی خود، مقر شرکت حمل و نقل زمینی «تراک نت» رژیم صهیونیستی در بندر ام الرشراش (ایلات) را در سرزمین های اشغالی هدف قرار داده‌اند.

 

.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی

شرکت حمل و نقل زمینی تراک نت پس از محاصره رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن و ممانعت صنعا از حرکت کشتی های بین المللی به مقصد بنادر فلسطین اشغالی، با مجوز ارتش اسرائیل وظیفه تسهیل حمل ونقل از کشورهای خلیج فارس به سرزمینهای اشغالی را عهده دار شده بود.

مقاومت اسلامی بحرین تأکید کرده است که به حملات خود در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه در همه عرصه‌ها تا زمان لغو محاصره علیه این منطقه و توقف جنگ علیه فلسطینیان ادامه خواهد داد.

امروز همچنین  مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای از  حمله پهپادی امروز خود به بندر ام الرشراش (ایلات اشغالی) واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد که یک هدف حیاتی را در این بندر هدف قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات برای اولین بار
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • حملات مقاومت به محل استقرار نظامیان اشغالگر در جنوب غزه
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه