Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیتی بالغ بر ۲۸ میلیون نفر در کشور تحت پوشش پزشک خانواده شهری و روستایی هستند، گفت: ۱۲ خدمت در روستاها شامل ویزیت پزشک، خدمات دارویی، پاراکلینیک، آزمایشگاه، رادیولوژی، مکمل های دارویی، دهگردشی، مدیریت برنامه های فنی، ساخت و ساز در روستاها ارایه می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سال های اخیر با مشارکت ۵۰ درصدی وزارت بهداشت در اعتبارات سالانه بعد از اجرای طرح تحول سلامت، برنامه پزشک خانواده روستایی به همراه مشارکت ۵۰ درصدی بیمه سلامت اجرا شده است، البته این اعتبار در سال جاری با توجه به نگاه مثبت مدیرعامل سازمان افزایش مناسبی داشته است؛ لذا هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان سهم وزارت بهداشت و  هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان سهم سازمان در برنامه پزشک خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: در سال جاری ۳ هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان برای اجرای برنامه پزشک خانواده روستایی اعتبار تخصیص داده شده است، البته اعتبارات خدمات سطح ۲ و ۳ مجزا است، ضمن اینکه هم اکنون در روستاها ۷ هزار پزشک، ۵ هزار و ۶۰۰ ماما و بیش از ۲ هزار دندان پزشک در ۴ هزار و ۱۱۲ مرکز خدمات ارایه می دهند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت پزشک خانواده برنامه پزشک خانواده مهدی رضایی برنامه پزشک خانواده میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت