Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس از وصول بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از مطالبات معوقه بانک‌ها در این استان طی ۸ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد. خبرگزاری میزان- سید مهدی هاشمی با اشاره به وصول مبلغ ۳ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال از مطالبات معوقه بانک‌ها در این استان از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه گفت: رشد ۵۲ درصدی در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال قبل مؤید حرکت ادارات اجرای ثبت این استان در مسیر برنامه‌های ابلاغی سازمان ثبت به منظور سرعت بخشی در استیفای حقوق ذینفعان و پیاده سازی بهینه مصوبات سازمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس اظهار داشت: طی ۸ ماهه سال ۱۳۹۸ مبلغ ۲ هزار و ۳۲۸ میلیارد ریال از این مطالبات توسط ادارات اجرای ثبت این استان وصول شده بود.

وی ادامه داد: توجه به شرایط کرونایی و با هدف تسریع در امور مراجعین به ادارات ثبتی استان، تداوم ارائه خدمات غیر حضوری به متقاضیان را در دستور کار داریم و سامانه‌های ارائه خدمات غیر حضوری که توسط کارشناسان اداره فناوری اطلاعات این اداره کل راه اندازی شده است  جایگاه ارزشمندی در جلوگیری از تحمیل هزینه‌های زائد ایاب و ذهاب و اتلاف وقت مراجعین و نیز حفظ سلامت آن‌ها داشته و از مردم می خواهیم با مراجعه به سامانه‌های طراحی شده امور ثبتی خود را پیگیری و با درخواست تعیین وقت از مراجعه حضوری به این ادارات خودداری کنند.      بیشتر بخوانید:    رشد ۸۰۰ درصدی پرونده‌های مختومه اجرای استان لرستان انتهای پیام/ برچسب ها: فارس بانک معوقه وصول

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فارس بانک معوقه وصول میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: هشت میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال حمایت مالی و تشویقی در پارسال به استان اختصاص یافته و جذب شده است.

جمشید نوری افزود: هدایت، حمایت و ترویج فرهنگ تعاون و کمک به شرکتهای تعاونی برتر، اجرای دوره های آموزشی، اجرای طرحهای تحقیقاتی، نظارت بر عملکرد تعاون ها، حمایت از حقوق اعضا و انجام حسابرسی از شرکتها از جمله اهداف اختصاص این اعتبار بوده است.

نوری اظهارکرد: در این راستا بیش از سه میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ تعاون در آذربایجان‌غربی اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی  گفت: پارسال ۲۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی رایگان حضوری و مجازی با حضور اعضا و ارکان شرکتهای تعاونی در استان اجرایی و بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این دوره ها هزینه شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با هدف کمک به تعاونی های دارای اعضای سه دهک اول درآمدی هم سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به تعاونی های فرش دستباف استان اختصاص داده شد.

 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد