Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@13:11:53 GMT

وای فای رایگان در ترامواهای شهر تالین

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۶۶۱۱

وای فای رایگان در ترامواهای شهر تالین

مسئولان شهری تالین تصمیم گرفتند به منظور افزایش جذابیت سفر با وسایل حمل و نقل عمومی در این شهر، وای فای رایگان در اختیار مسافران ترامواهای جدید قرار دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران شهری تالین اعلام کرده‌اند که جدیدترین ترامواهای این شهر در حال حاضر به وای‌فای رایگان مجهز است و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه‌های وای فای نصب شده در ماه آگوست سال ۲۰۱۹ مورد ارزیابی قرار گرفتند، و آخرین دستگاه‌ها نیز در ماه ژانویه سال جاری در ترامواهای جدید نصب شد. هدف طرح وایفای رایگان افزایش جذابیت وسایل حمل و نقل عمومی است، و ساکنان شهر تالین می‌توانند تا تقریباً ۶ سال آینده از این طرح استفاده کنند.

مسافران می‌توانند با استفاده از این طرح بدون پرداخت هزینه با مخاطبین خود تماس برقرار کنند یا بلیط‌های وسایل حمل و نقل عمومی را با گوشی هوشمند خود اعتبارسنجی کنند. این وای فای سرعت تقریباً بالایی دارد، به طوری که سرعت دانلود آن ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است. البته ممکن است سرعت اینترنت برای هر فرد بر اساس موقعیت مکانی او و تعداد مسافرانی که به صورت همزمان از وای فای استفاده می‌کنند، متغیر باشد. طرح وای فای رایگان به مسافران، به ویژه به توریست‌های این شهر کمک می‌کند حین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود در مورد جاذبه‌های شهری یا محل اقامت خود دسترسی پیدا کنند.

تالین اولین پایتخت اروپایی است که قانون پرداخت کرایه وسایل حمل و نقل عمومی را برای ساکنین شهر لغو کرده است. از سال ۲۰۱۳، ساکنان شهر تالین و شهروندان استونی که ۶۵ سال به بالا هستند، به صورت رایگان از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، تراموا و قطارهای شهری استفاده می‌کنند.

کد خبر 460024

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تراموا وای فای تالین استونی حمل و نقل عمومي حمل و نقل شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وسایل حمل و نقل عمومی وای فای رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6090334

دیگر خبرها

  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی