Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت:تاکنون ۲۷۷تبلت برای دانش آموزان مقطع ابتدایی تهیه شده و هنوز بیش از ۲هزار دانش آموز هیچ گونه دسترسی به گوشی و تبلت برای آموزش ندارند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین:صیاد سلامی  با خبرنگار ما با اشاره به اینکه ۹۲درصد دانش آموزان مقطع ابتدایی در سامانه شاد حضور دارند گفت:در روستاههایی که امکان هیچگونه دسترسی به سامانه وجود ندارد آموزش به صورت حضوری است  و در دورانی که از طرف ستاد کرونا تعطیل اعلام می شود  راهبران آموزشی درقالب سی دی ودرسنامه مطالب را به این دانش آموزان ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامی با تاکید  به اینکه ۱۰۸هزارو ۹۰۴دانش آموز در کل استان در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند ادامه داد: امسال در مقطع ابتدائی ۳درصد رشد جمعیت داشتیم.

وی اضافه کرد:  ۳۴۶مدرسه در سطح استان دسترسی به اینترنت ندارند و ۲هزار و ۱۵۴دانش آموز به شکل حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۷۷تبلت توسط خیرین و آ پ در بین دانش آموزان توزیع شده است افزود: ۲هزارو ۷۶دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند که از این تعداد،۲هزار و۱۷دانش آموز تبلت و گوشی ندارند و تنها از طریق شبکه آموزش وبوسیله بسته های آموزشی درس می خوانند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تبلت کرونا مقطع ابتدایی دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری