Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوب‌آهن با وجود اینکه تعداد زیادی از بازیکنانش درگیری بیماری کرونا بودند، در نهایت مجبور شد برابر شهر خودرو به میدان برود و البته قابل پیش‌بینی بود که آنها در این شرایط بحرانی شکست بخوردند. 

به گزارش ورزش سه، تصمیم فدراسیون و سازمان لیگ به شدت با عصبانیت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان روبرو شده است؛ قاسم حدادی‌فر کاپیتان ذوبی‌ها هم تاکید می‌کند که انجام بازی با شهر خودرو یک ظلم بزرگ در حق این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی‌فر که یکی از بازیکنان کرونایی ذوب‌آهن است در گفت‌وگو با همشهری ورزشی به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

شرایط فعلی‌ات چطور است، آیا علائم خاصی داری؟
خوشبختانه از همان روز اول هم تست من مثبت شد علائم خاصی نداشتم و الان هم شرایطم خوب است و در قرنطینه هستم. البته برخی از بازیکنان علائم داشتند که امیدوارم هر چه زودتر این بیماری را همه ما پشت‌سر بگذاریم. احتمالا امروز یا فردا هم تست می‌دهم تا ببینم شرایط چگونه است.

 

خیلی‌ها تصور می‌کردند بازی با شهر خودرو لغو شود، واقعا فکر می‌کردید سازمان لیگ در نهایت تصمیم به برگزاری این مسابقه بگیرد؟
مجموعه ذوب‌آهن هم این تصور را داشت که بازی در نهایت لغو شود چون محیط تیم ما واقعا آلوده است و هر روز به تعداد مبتلایان در تیما اضافه می‌شد. ما روزهای بسیار سختی را پشت‌سر گذاشتیم، خصوصا زمانیکه از آبادان برگشتیم، جلب اینجا است که خیلی‌ها می‌گویند لیست تیم ما پر است و بازیکنان زیادی داریم ولی باید این را در نظر گرفت که بسیاری از بازیکنان ما جوان هستند و نمی‌توانند به یکباره بازی کنند. ما در بازی با شهر خودرو حتی بازیکن ذخیره هم نداشتیم و حالا با این وضعیت می‌گویند که باید برابر پرسپولیس هم بازی کنیم که این دیگر فاجعه است.

 

 

باشگاه ذوب‌آهن  بعد از بازی توئیتی منتشر کرد و به پرسپولیس کنایه زد. فکر می‌کنی با فشار باشگاه ذوب‌آهن بازی با پرسپولیس را در نهایت لغو کنند؟
نمی‌دانم چه دلیلی دارد که این بازی برگزار شود و مسئولان چه چیزی را می‌خواهند ثابت کنند. واقعا انجام این بازی چه کمکی به پرسپولیس خواهد کرد؟ آنها اگر به جای بازی با ذوب‌آهن یک بازی دوستانه انجام دهند بیشتر سود می‌کنند. باز هم می‌گویم که محیط تیم ما آلوده است و خطر بزرگی پرسپولیس را تهدید می‌کند. اگر بازیکنان آنها کرونا بگیرند چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ آیا در آستانه فینال لیگ قهرمانان، انجام این بازی ریسک بزرگی نیست، اگر بازیکنان پرسپولیس کرونا بگیرند، چه کسی جوابگو خواهد شد؟ البته این را هم باید بگویم که برای تیم بزرگ پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم با قهرمانی به ایران برگردد.

 

نکته مهم دیگر این است که تیم شما با این شرایط امتیاز هم از دست می‌دهد و از این بابت ضرر می‌کنید، درست است؟
بله، همینطور است. در همین بازی با شهر خودرو دو، سه ساعت قبل از بازی با برخی بازیکنان که در خانه بودند، تماس گرفتند تا به اردوی تیم ملحق شوند. ما با این وضعیت فاجعه‌بار برابر شهر خودرو بازی کردیم و این یک بازی یک‌طرفه بود که متاسفانه با شکست تیم همراه شد. حالا با این وضعیت باید با پرسپولیس هم بازی کنیم که انجام این بازی، ظلم و بی‌عدالتی در حق ذوب‌آهن را تکمیل می‌کند. ما چند روز پیش گفتیم که این دو بازی را لغو کنید ولی انگار توجهی به وضعیت ذوب‌آهن ندارند. من با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون این صحبت را دارم که شرایط تیم ما را درک کنند، لطفا این ظلم بزرگ در حق ذوب‌آهن را متوقف کنید و یک تصمیم منطقی بگیرید تا وضعیت تیم ما بدتر از این نشود.

 

شما تا الان نتایج خوبی نگرفتید. فکر می‌کنی در هفته‌های آینده شرایط بهتر شود؟
خودتان دیدید که در چند بازی از داوری ضربه دیدیم و بازی با شهر خودرو هم با شرایط خاصی انجام شد و دست رحمان رضایی کاملا بسته بود. امیدوارم تیم ما هر چه زودتر این شرایط را پشت سر بگذارد و بازی با پرسپولیس هم لغو شود.

قاسم حدادی‌فر ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قاسم حدادی فر ذوب آهن اصفهان بازی با شهر خودرو حدادی فر ذوب آهن تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد