Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:51:19 GMT

تصویب نشدن منطقه آزاد اینجه برون جفا به گلستان است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۶۷۰۶

تصویب نشدن منطقه آزاد اینجه برون جفا به گلستان است

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۶ ماه از روی کار آمدن مجلس ششم می‌گذرد و در این مدت تلاش کردیم در نشست با استاندار، مدیران و سرمایه گذاران اولویت‌های استان را شناسایی کنیم.

وی افزود: اولویت هایی که در رشد و توسعه متوزان استانبه ویژه در حوزه‌های اقتصادی و معیشتی نقش آفرینی کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این ۱۰ پروژه شامل پتروشیمی، راه آهن گرگان - مشهد، راه آهن گرگان- اینچه برون- شاهرود، زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان، پروژه های تأمین آب آشامیدنی به ویژه در گرگان، پروژه های گردشگری و صنایع دستی، راه اندازی جاده های مواصلاتی است که در اولویت بررسی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری با بیان اینکه زیرساخت های درمانی استان ضعیف بوده و باید کمبودها برطرف شود، گفت: طی این مدت گام های خوبی در زمینه راه اندازی بیمارستان تخصصی کودکان گرگان، بیمارستان جایگزین پنج آذر و ارتقاء بیمارستان آل جلیل آق قلا برداشته شده است.

وی به لایحه منطقه آزاد تجاری گلستان هم اشاره کرد و افزود: تصویب این منطقه می تواند در تحولات استان اثرگذار باشد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هم اکنون مصوبه منطقه آزاد اینچه برون به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفته و آنجا متوقف شده است زیرا نقدهایی در خصوص لوایح سایر مناطق آزاد کشور وجود داشت و به همین سبب منطقه آزاد گلستان هم تأیید نشد.

منتظری افزود: رایزنی های لازم برای حل مشکل منطقه آزاد را با مسئولان امر، آغاز کرده، در نتیجه یک تیم برای بررسی و مطالعه وضعیت و ظرفیت‌های استان به استان آمدند و نشست با مدیران اقتصادی در استانداری برگزار شد.

وی بیان کرد: با بازدید صورت گرفته، نگاه به استان تغییر کرد و آنها بیان کردند که اگر منطقه آزاد تجاری اینچه برون تایید نشود به استان جفا شده است.

منتظری اظهارکرد: تمام زیرساخت‌ها و ظرفیت های لازم برای راه اندازی منطقه آزاد تجاری در استان فراهم بوده و به نظر می رسد با برآوردی که از سفر داریم، زمینه تأیید منطقه آزاد تجاری اینچه برون فراهم شده است.

کد خبر 5090453

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا منتظری گرگان مجلس شورای اسلامی منطقه آزاد اینچه برون ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران بوشهر شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج روز دانشجو شهرکرد محسن فخری زاده گرگان سیلاب منطقه آزاد تجاری اینچه برون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست