Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ پس از پخش کلیپ‌های مبتذل که در تکیه حسینی معاون الملک کرمانشاه ساخته شده است، این بار کلیپی از اجرای چالش حرکات موزون در این مکان پخش شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، روز گذشته در گزارشی به بررسی پرونده نفوذ فرهنگی دشمن در استان کرمانشاه پرداختیم که این گزارش در این لینک و با عنوان پروژه «نفوذ فرهنگی» دشمن در کرمانشاه چیست؟/ از نمایش مانکن‌های زنده تا پخش کلیپ‌های مبتذل منتشر شد و امروز بخش دیگری از پروژه نفوذ فرهنگی دشمن برملا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر پس از ماجرای نمایش مانکن‌های زنده در یک فروشگاه در منطقه بالا شهر کرمانشاه، پخش کلیپ‌های مبتذل از تکیه حسینی معاون الملک کرمانشاه با واکنش گسترده مردم نسبت به این حرکت غیراخلاقی و غیرانسانی روبه‌رو شد و این نوع تبلیغات غیراسلامی و غیرانسانی احساسات خانواده‌های کرمانشاهی را جریحه‌دار کرد.

تکیه معاون الملک یکی از اماکن مهم مذهبی و فرهنگی استان کرمانشاه است که در یک قرن گذشته محل برپایی روضه سیدالشهدا بوده است و حرمت بسیاری در بین عموم مردم حسینی دارد که ساخت و پخش کلیپ مبتذل در این مکان سبب ناراحتی همگانی شده است و امروز نیز کلیپی دیگری از این مکان منتشر شد که حرمت آن را حفظ نکرده بود.

در کلیپ یاد شده برخی از بانوان که ماسک هم بر دهان دارند در تکیه‌ معاون الملک یک چالش ورزشی اجرا کرده‌اند که با حرکات موزون و موسیقی خارجی همراه است و این کلیپ شاهد عینی پروژه نفوذ فرهنگی دشمن است تا یک مکان مذهبی دچار تغییر هویت شود و البته سند دیگری بر موضوع مدیریت ضعیف در میراث فرهنگی کرمانشاه است.

بهمن اختیاری، مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه در رابطه با چالش به اصطلاح ورزشی گفت: برگزاری مسابقات بادی بالانس هیچ ارتباطی با ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگان استان کرمانشاه ندارد و کمیته بادی بالانس نیز مسابقه‌ای برگزار نکرده است و این افراد به صورت خودسر یا از طرف باشگاه خاصی اقدام به برگزاری این چالش ورزشی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خواستار برخورد با عاملان بی‌حرمتی به "تکیه حسینی" شدتبلیغات اسلامی خواستار برخورد با عاملان هتک حرمت بنای مذهبی در کرمانشاه شدپخش کلیپ مبتذل در کرمانشاه؛ دستگاه قضایی با قاطعیت با مسببان این قبح‌شکنی برخورد می‌کند

وی با بیان اینکه آخرین چالش دارای مجوز از سوی اداره کل ورزش و جوانان «وقت ورزش» بود افزود: آخرین چالشی که از سوی هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمانشاه انجام شد، چالش ورزشی کشوری با عنوان وقت ورزش بوده که تاکنون 2000 فیلم نیز برای این چالش ارسال شده است و البته براساس وظیفه اخلاقی این اداره کل موضوع چالش بحث برانگیز را بررسی خواهد کرد.

با توجه به آنچه که گفته شد و بررسی سایر کلیپ‌های منتشر شده که در لوکیشن (مکان) تکیه معاون الملک فیلمبرداری شده‌اند می‌توان نتیجه گرفت که این مکان مذهبی نقطه مهمی برای دشمن بوده است و با اقداماتی اینگونه برای تغییر هویت مذهبی آن توطئه کرده است.

انتهای پیام/833/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفوذ در کلام مقام معظم رهبری نفوذ در کلام مقام معظم رهبری نفوذ فرهنگی دشمن استان کرمانشاه معاون الملک پخش کلیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: اجرای ۲۹ ویژه برنامه فرهنگی در سطح این منطقه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تحت عناوین پرده خوانی اصفهان، تاتر خیابانی، موسیقی سنتی اصفهان، ورزش باستانی، شخصیت پردازی، همگردی یا اردو و آموزش شهروندی َدر حال برگزاری است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به چگونگی رویداد هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان، سوم اردیبهشت ماه همزمان با ولادت شیخ بهاالدین محمد بن حسین عاملی معروف به شیخ بهایی به‌عنوان روز اصفهان نام‌گذاری و از سوم تا نهم اردیبهشت نیز به عنوان هفته نکوداشت اصفهان تعیین شده است.

وی افزود: شهرداری اصفهان نیز برای نکوداشت این هفته برنامه‌هایی را در سطح شهر اصفهان برگزار می‌کند و این منطقه نیز سبک زندگی و معرفی شخصیت‌ها و مشاهیر اصفهان را در برنامه‌های خود دارد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به ۲۹ نوع برنامه هفته فرهنگی اصفهان تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه‌های این منطقه که هفت شب بعد از نماز مغرب و عشا در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی اجرا می‌شود، «شهری به وسعت نصف جهان» با آیتم‌های پرده‌خوانی اصفهان، موسیقی سنتی اصفهان و ورزش باستانی است که به معرفی ۴ شخصیت مؤثر اصفهان قدیم نیز پرداخته می‌شود.

محمدحسینی ادامه داد: پرده‌خوانی ویژه شخصیت‌هایی که نام آن‌ها بر روی معابر اصلی این منطقه منظور شده است؛ جابر ابن عبداله انصاری، ابونعیم اصفهانی، میرعماد، شهید شهبازی است.

وی به رویدادهای محله محوری هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۸ پرداخت و بیان داشت: دیگر برنامه‌های رویداد هفته فرهنگی با عناوین مختلف در فرهنگسراها و کانون‌های فرهنگی سطح منطقه با عنوان‌های اصفهان در بهار، نوجوان و مشاهیر، همچنین عالم شهر برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان افزود: هم‌گردی، دیگر برنامه‌ای است که به صورت اردو برگزار می‌گردد و شهروندان می‌توانند در این اردو شرکت نموده و از مراکز مهم اصفهان شامل میدان امام خمینی (ره)، پارک ناژوان، تخت فولاد، حرم حضرت زینبیه (س) و پارک آتشگاه دیدن کنند.

محمدحسینی خاطر نشان کرد: امسال در برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان به آموزش شهروندی نیز پرداخته شده است و علاوه بر آن، کارگاه‌های آموزشی تهیه غذاهای سنتی شهر اصفهان به همراه مسابقه محله گردی مجازی که در فرهنگسرای باران برگزار می‌شود.

وی گفت: همایش پیاده‌روی با عنوان «هم پا با اصفهان» از دیگر برنامه‌های این منطقه در بوستان بهشت، همچنین راه‌اندازی ایستگاه ورزش صبحگاهی شهرداری منطقه ۸ از برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان است.

کد خبر 748008

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند