Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با امضای تفاهم نامه بین اداره کل ورزش و جوانان با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری، اولین تعاونی‌های ویژه تشکل های مردم نهاد تشکیل می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعیاستان چهارمحال وبختیاری ،سیدحفیظ الله فاضلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در این باره گفت: سازمان های مردم نهاد استان و جوانان 18 تا 35 سال سن با این تفاهم نامهمی توانند نسبت به تشکیل تعاونی اقدام و از اعتبارات ویژه این طرح بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: افزایش مشارکت اجتماعی مردم، واگذاری فعالیتهای دولتی و خصوصی به جوانان و ایجاد عدالت اجتماعی ازمهمترین اهداف این طرح است.
فاضلی واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی را اولویت اول برشمرد و افزود:استفاده از تسهیلات، امکانات، کمک های بلاعوض و آموزش رایگان در این طرح دیده شدهاست که امیدواریم موجب افزایش سهم تعاونی ها در اشتغال و درآمدزایی باشد.
همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت: جوانان در جامعه امروز با دغدغه های بزرگی از جمله اشتغال، مسکن، ازدواجروبرو هستند و این طرح می تواند باعث استفاده این قشر از ظرفیت های قانونی وتسهیلات دولتی شود.
حمیدکریمی افزود: این طرح حلقه مفقوده پیوند بین بدنه اجتماعی جوانان با دستگاه هایدولتی بود و 71 تشکل مردم نهاد از سراسر استان می توانند با معرفی نامهاین اداره کل در تمامی گرایشات اقتصادی فعالیت داشته و از آموزش های عمومی و تخصصیدر این مسیر استفاده کنند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری