Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی گفت: در سخت‌ترین وضعیت اقتصادی کشور و با وجود تعطیلی چند ماهه کسب و کارها٬ کسبه بجنوردی در جشن گلریزن برای آزادی زندانیان بیش از ۴ میلیارد ریال پول کمک کردند. - اخبار استانها -

مهدی امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: در جشن گلریزان ستاد دیه که به همت ستاد دیه و جمعی از اصناف بجنوردی برگزار شد٬ اتفاقی رقم خورد که واقعا انتظار آن را نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنا به درخواست ستاد دیه استان خراسان شمالی از تعداد محدودی از کسبه مرکز استان دعوت کردیم تا برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که حدود 200 میلیون تومان نیاز بود حضور یابند. تصور ما این بود که در اوضاع فعلی اقتصادی٬ این درخواست از کسبه واقعا نابجا و نشدنی است.

رییس اتاق اصناف مرکز استان خراسان شمالی تصریح کرد: به حول و قوه الهی و با کمک 10 نفر از کسبه بجنوردی٬ در اتفاقی کم نظیر٬ در کمتر از چند دقیقه٬ بیش از 4 میلیارد ریال برای آزادی چند زندانی غیر عمد بجنورد که بیش از 20 سال سابقه زندان داشتند جمع آوری شد.

امیدوار ادامه داد: با این مبلغ زمینه آزادی این زندانیان بعد از دو دهه فراهم شد و با این شرایط بسیار سخت بازار٬ این حرکت اصناف بسیار ستودنی است. بازاریان نشان دادند که ظرفیت عظیمی برای فعالیت‌های اجتماعی و نیکوکارانه دارند و این عزم قابل ستایش است.

وی افزود: اصناف خراسان شمالی در شرایط بسیار سخت بازار و اقتصاد آشفته این روزها٬ تا کنون  در طول سال جاری کمک‌هایی را جهت جلوگیری از شیوع  ویروس کرونا از قبیل اهدا رایگان ماسک، دستکش و محلول‌های ضدعفونی داشتند که بسیار قابل تقدیر است.

شما هم می‌توانید در "گلریزان تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند" مشارکت کنید!گلریزان مزار حماسه‌سازان 15 خرداد پیشوا به روایت تصویرگلریزان برای چشم‌انتظاران؛ زندانیان جرائم غیر عمد سمنان در رزمایش کمک مؤمنانه آزاد می‌شوند

 به گزارش تسنیم٬ شهرستان بجنورد بیش از 5 ماه است که در وضعیت قرمز کرونایی به سر برده و حدود یک ماه است که بسیاری از کسبه بجنوردی تعطیل بوده و فعالیت تجاری ندارند.

انتهای پیام/311/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی

دادستان بجنورد در خصوص روند تاخیر نامتعارف در تکمیل و بهره‌برداری از پل کنارگذر شمالی به مسئولان هشدار داد و گفت: در صورت عملیاتی نشدن وعده‌ها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید جواد ایلالی امروز _ یک شنبه نهم اردیبهشت_ در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار کرد: ادامه مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات استان نگران کننده است.

و با اشاره به مبانی قانونی و وصف مجرمانه این نوع اقدامات، افزود: عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اجرای مقررات به منظور جلوگیری از ایجاد و تکمیل مستحدثات غیرقانونی در مراحل اولیه کار جای انتقاد دارد.

دادستان بجنورد خاطرنشان کرد: قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی باید بلافاصله و قبل از تکمیل و استقرار کامل ابنیه در دستور کار نهادهای مسئول باشد تا از توسعه فرایند اقدامات مجرمانه و اتلاف وقت و تحمیل هزینه‌های گزاف بعدی پیشگیری شود.

ایلالی اضافه کرد: اجرای دقیق مقررات «قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات» از سوی جهاد کشاورزی به ویژه پیشگیری از ساز و کار آغازین در ابتدای عملیات مجرمانه می‌تواند کم هزینه تر از تشکیل پرونده و رسیدگی‌های قضائی باشد.

وی با اشاره به بروز تأخیر نامتعارف چندین ساله در خصوص بهره‌برداری از پل واقع در ورودی کنارگذر شمالی به مسئولان اجرایی و مدیران دستگاه‌های نظارتی ذی ربط و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با ماجرا از حیث قصور، تقصیر، تساهل و تسامح و هر گونه فعل و ترک فعل مجرمانه هشدار داد.

دادستان بجنورد با اشاره به آخرین وعده‌ای که در این راستا مطرح شده است، گفت: این اطاله وقت، بعضی امکانات، تجهیزات و منصوبات مستقر در بخش‌های مختلف این پل، مورد سرقت و دستبرد سارقان واقع و از این منظر به بیت‌المال خسارت‌هایی وارد شده است.

ایلالی افزود: چنانچه مسئولان ذی ربط همچنان به وعده‌های خود عمل نکنند، مدعی العموم در مقام پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه ورود کند و پس از اعلام جرم و تشکیل پرونده قضائی، بدون اغماض و مماشات با فرد یا افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 748787

دیگر خبرها

  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس