Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز سه شنبه (۱۸ آذر ماه) بازار با افزایش عرضه در اکثر نمادها آغاز بکار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در ۵ دقیقه ابتدایی پیش گشایش

بازار امروز در اکثر نماد‌ها متعادل آغاز بکار کرد، اما به نظر می‌رسد که رفته رفته شاهد معاملاتی متفاوت در کلیت بازار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه پالایشی با زمزمه اخباری مبنی بر تجدید ارزیابی می‌تواند معاملاتی مثبت‌تر از دقایق ابتدایی را تجربه کنند.

در گروه خودرویی‌ها نماد خودرو که اخیرا در محدوده بالای ۴۰۰ تومان قیمت خود را تثبیت کرده است می‌تواند در محدوده بالاتری قرار بگیرد. خساپا با قدرت فروشنده‌ها در حال پیشتازی است، اما بنظر معاملاتی مثبت تری را بزودی تجربه کند. خگستر با قدرت خریدار بهتری دنبال می‌شود.

در گروه بانکی‌ها معاملات متعادل‌تر است این در حالیست که در روز گذشته ورود پول خوبی را این گروه تجربه کرد. وبصادر در این گروه بهتر از سایر نماد‌ها داد و ستد می‌شود و شاهد پیشروی بیش از ۴ درصدی قیمت در این گروه هستیم. معاملات وتجارت و وبملت و سایر نماد‌ها متعادل و مثبت دنبال می‌شود. روند این گروه هم به نظر می‌رسد مثبت‌تر دنبال شود.

فلزات اساسی امروز با معاملاتی مثبت تعادل میان خریداران و فروشندگان را تجربه می‌کنند. فولاد٬ ذوب٬ فخوز٬ فسرب ٬وسدید٬ #فمراد و هرمز مثبت و متعادل اند.فسرب٬ وتوکا٬ کویر٬ فسپا با افزایش تقاضا همراه اند. فنفت٬ زنگان٬ فولاژ٬ فباهنر٬ فرآور٬ ارفع وکاوه نیز متعادل و با گرایشی منفی معامله می‌شوند.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • رونالدو در اندیشه فروش وایادولید
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی