Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@00:48:52 GMT

شکایت عجیب وکیل نجفی از آقازاده

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۷۴۱۱

شکایت عجیب وکیل نجفی از آقازاده

شکایت و انتقاد شدید وکیل محمدعلی نجفی از سریال آقازاده : دارند موکلم را به باندهای فساد اقتصادی گره می‌زنند.
به گزارش رکنا ، حمیدرضا گودرزی با انتقاد از سریال آقازاده گفت : مشکل این سریال این است که از ماجرای قتل میترا استاد استفاده شده و طوری القا می کند که مخاطب در ذهنش این شائبه ایجاد شود که انگار نجفی با باندهای فساد در ارتباط بوده اما موکل من تا روز آخر فعالیتش در مقام شهردار تهران هم مشغول جمع آوری پرونده تخلفات در این نهاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محمدعلی نجفی سریال آقازاده فساد اقتصادی رکنا میترا استاد اخبار حوادث قتل وکیل شکایت عجیب سریال محمد علی نجفی میترا استاد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس زن فیلم قتل مرد ایران قیمت ساعت جسد پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد

معاون بازاریابی روبیکا از راه‌اندازی ۱۰ سرویس جدید در حوزه‌های سفارش آنلاین خدمات، فروش بلیت و ... در سال جاری خبر داد.

اخیرا کمپین تبلیغاتی جدید روبیکا با شعارهای «من با روبیکا فیلم و سریال می‌بینم»، «من با روبیکا تماس صوتی و تصویری می‌گیرم»، «من با روبیکا آموزش می‌بینم» و ... فعالیت خود را آغاز کرده است. امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا، در گفت ‏وگو با فرارو این کمپین را پیش‌درآمدی برای ورود این سوپراپلیکیشن به یک دوره جدید دانست.

نجفی در این باره گفت: «کمپین زندگی دیجیتال با روبیکا قصد دارد که سرویس‌های مختلف این سوپراپلیکیشن را به مردم معرفی کند. پیش از این بسیاری روبیکا را فقط به‌عنوان یک پیام‌رسان یا سرویس پخش فیلم و سریال می‌شناختند، در حالی که سرویس فروشگاه، سرویس آموزش، سرویس کسب درآمد، سرویس روبینو و سرویس بازی از دیگر سرویس‌های فعال روبیکا هستند».

معاون بازاریابی روبیکا در ادامه با اشاره به برنامه‌های این سوپراپلیکیشن در آینده، گفت: «این کمپین آغازی است برای دوره جدید روبیکا؛ دوره‌‌ای که در آن روبیکا قصد دارد پا را فراتر گذاشته و به بیش از ۱۰ حوزه‌‌ جدید ورود کند.»

وی در ادامه افزود: «روبیکا قصد دارد به زودی سرویس‌های خود را در حوزه کسب‌وکارهایی مانند سفارش غذا، سفر، بلیت‌های امور فرهنگی و تفریحی، فینتک، شارژ اینترنت و ... رونمایی کند».

نجفی در پایان با بیان این موضوع که روبیکا ۵ تا 10 درصد سهم بازار این حوزه‌ها را هدف قرار داده است، گفت: «توسعه کسب‌وکار روبیکا در سال ۱۴۰۳ برای اکوسیستم دیجیتال و جامعه بسیار هیجان‏انگیز خواهد بود. برای ما بسیار مهم است که در آینده‌ی نزدیک بتوانیم به اصلی‌ترین اهداف خود یعنی عدالت اجتماعی و جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش دست پیدا کنیم.»

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»