Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-02@08:20:12 GMT

راه اندازی ایرتاکسی در فرودگاه امام

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۷۴۳۳

معاون امور اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: پروژه ایرتاکسی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در زمینی به مساحت 6 هکتار در منطقه هوانوردی عمومی شمالی و در فضایی مستقل از ترمینال های موجود کلید خورده است.

سجاد کمالی پور، ضمن برشمردن برنامه ها و فعالیت های آتی اظهار داشت: در شرایط فعلی اقتصادی در جهان، ورود به بازارهای جدید، نیاز همه کسب و کارهای کوچک و بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمالی پور ضمن اشاره به همه گیری ویروس کرونا و تاثیر 10 ماهه آن بر افت شدید درآمدهای صنعت هوانوردی و لزوم کشف بازارهای جدید درآمدی گفت: تاکسی هوایی یا « ایرتاکسی » از جمله این بازارها است که باید به سرعت در جهت توسعه و گسترش آن دست به کار شویم.
معاون امور اقتصادی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در خصوص اقدامات صورت گرفته برای توسعه این صنعت در شهر فرودگاهی افزود: پروژه ایرتاکسی در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در زمینی به مساحت 6 هکتار در منطقه هوانوردی عمومی شمالی و در فضایی مستقل از ترمینال های موجود کلید خورده است.
وی در مورد مزایای استفاده از تاکسی هوایی افزود: استفاده از هواپیما در مسیرهای مختلف پرواز، بدون استفاده از برنامه پروازی که با صرفه جویی در زمان و هزینه، نیازهای بخش های مختلف را پوشش می دهد و همچنین سرعت بالای حرکت، پرسنل کم و بهره وری زیاد، مصرف سوخت پایین، انعطاف پذیری بالا و سوق دادن صنعت هوانوردی به همه مناطق کشور و منطقه از جمله مزایای استفاده از این صنعت است.

برچسب ها: فرودگاه امام خمینی ، ایرتاکسی ، هوانوردی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Kz5

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فرودگاه امام خمینی ایرتاکسی هوانوردی شهر فرودگاهی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا

امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به علت بی‌اعتمادی به دولت آمریکا پرداخته بودند. ایشان منفعت‌طلبی آمریکایی‌ها را دلیل بی‌اعتمادی به آنها عنوان کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا