Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@15:58:03 GMT

افزایش سود هر سهم "وکار"

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۷۵۳۴

افزایش سود هر سهم 'وکار'

بانک کارآفرین در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۱۵۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده که سود هر سهم ۱۳۹ اعلام شده بود، از افزایش ۱۲ ریالی در هر سهم حکایت دارد. به گزارش پول نیوز، بانک کارآفرین با سرمایه ۲۶ هزار و ۸۴۲ میلیارد و ۹۸۷ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بانک کارآفرین در دوره یاد شده، مبلغ ۴ هزار و ۴۴ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۵۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۱ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۱۵۸ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۳ هزار و ۱۰۵ میلیارد و ۹۳۰۸ میلیون ریال اعلام کرده است.

در گزارش حسابرسی شده بانک کارآفرین نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، افزایش ۱۲ ریالی در سود هر سهم مشاهده می‌شود. بر اساس گزارش حسابرسی نشده بانک کارآفرین، سود هر سهم ۱۳۹ ریال و سود خالص، ۳ هزار و ۷۴۲ میلیارد و ۸۱۷ میلیون ریال اعلام شده است.

همچنین در صورت‌های مالی تلفیقی ۶ ماهه منتهی به دوره ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ بانک کارآفرین، سود هر سهم با افزایش ۸۰ درصدی نسبت به دوره مشابه، مبلغ ۲۲۵ ریال و سود خالص ۶ هزار و ۳۲۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

یادآوری می‌شود "وکار" در دوره ۶ ماهه نخست سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۹۴ ریال و سود خالص را ۸۰۰ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال قید کرده است.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کارآفرین بورس اوراق بهادار بورس تهران عرضه سهام سهام عدالت گزارش حسابرسی بانک کارآفرین حسابرسی شده میلیون ریال سود هر سهم سود خالص ۶ ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شعب این بانک در سال 1402 به منظور مشارکت در تامین پروتئین حیوانی سبد غذایی خانوارها در سراسر کشور، بالغ بر 140 هزار فقره تسهیلات به واحدهای پرورش دام، طیور و آبزیان و همچنین کشتارگاه ها، کارخانجات خوراک دام و صنایع عمل آوری، فرآوری، انجماد و بسته بندی محصولات گوشتی پرداخت کرده اند.

بر اساس این گزارش، از مجموع 306 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی فوق الذکر در مقطع یادشده ، بالغ بر 148 هزار میلیارد ریال در راستای تامین مالی واحدهای پرورش دام سبک و سنگین، نزدیک به 110 هزار میلیارد ریال برای احداث و راه اندازی مزارع پرورش طیور گوشتی، حدود 14 هزار میلیارد ریال در حمایت از پرورش آبزیان و 34 هزار میلیارد ریال به منظور ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی مرتبط با گوشت و فرآورده های گوشتی پرداخت شده است.

شایان ذکر است، بانک کشاورزی حمایت از زنجیره تولید و تامین گوشت با هدف تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور را یکی از مهمترین اهداف خود می داند و با پرداخت تسهیلات متنوع در تمام مراحل زنجیره تامین، شامل تولید علوفه و خوراک دام تا احداث دامداری ها، مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی، راه اندازی واحد های پرورش ماهی در قفس، احداث کشتارگاه ها و واحدهای فرآوری محصولات گوشتی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی، احداث واحدهای بسته بندی و نهایتا حمل و توزیع، از فعالان این حوزه و تامین پروتئین حیوانی در سبد غذایی خانوارها حمایت می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش نقدینگی و تورم با تمرکز بانک مرکزی در حوزه ریال
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏