Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@15:27:54 GMT

تقابل دو فوق ستاره؛ چشم ها خیره به نیوکمپ بارسلون!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۷۸۳۱

تقابل دو فوق ستاره؛ چشم ها خیره به نیوکمپ بارسلون!

هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب(سه شنبه) برگزار می شود که چشم ها خیره به نیوکمپ است جایی که مسی و رونالدو بار دیگر مقابل هم قرار میگیرند

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب سه شنبه ۱۸ آذر ماه هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که در این دیدارهای سرنوشت سازی در گروه‌های مختلفی انجام می‌شود که به شکل زیر است:

گروه E

تیم فوتبال چلسی از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه استمفرود بریج لندن میزبان کراسنودار روسیه است شاگردان سوپر فرانکی با ۱۳ امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارند و صعودشان به عنوان تیم اول قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فرانسه هم سویای لوپتگی به مصاف رنس می‌رود. سویا هم ۱۰ امتیازی است و دوم جدول است و رنس هم با یک امتیاز قعرنشین است.

گروه F

مهم‌ترین دیدار این گروه را لاتزیو و بروخه در ایتالیا انجام می‌دهند. این دیدار ساعت ۲۱:۲۵ دقیقه در المپیکوی رم انجام خواهد شد. لاتزیو در جدول ۹ امتیازی و دوم است و بروخه هم با ۷ امتیاز سوم است. این دو تیم رقابت سختی برای صعود به دور بعد دارند. در دیگر دیدار این گروه هم تیمی‌های سردار آزمون در زنیت از دورتموند پذیرایی می‌کنند. زنبورها با ۱۰ امتیاز صدر جدول هستند و روس‌ها هم با ۱ امتیاز تیم آخر گروه هستند.

گروه G

تیم فوتبال بارسلونا که تنها تیم بدون باخت گروه است در نیوکمپ به مصاف یوونتوس می‌رود. مهم‌ترین نکته این دیدار، تقابل مجدد لیونل مسی و رونالدو است. این دو فوق ستاره پس از جدایی مهاجم پرتغالی فرصت بازی مقابل هم را نداشته اند و حتی رونالدو دیدار رفت را به دلیل کرونا از دست داده بود. بازی امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه شروع خواهد شد. کاتالان‌ها با پنج برد و ۱۵ امتیاز در صدر جدول هستند و یوونتوس هم با ۱۲ امتیاز دوم است. در دیگر دیدار این گروه، دیناموکیف و فرانس واروش برای صعود به لیگ اروپا تلاش می‌کنند.

گروه H

در دیدارهای جذاب این گروه، باشاک ترکیه از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در پارک دو پرنس پاریس به مصاف تیم متمول پاری سن ژرمن می‌رود. منچستر هم به صورت همزمان در آلمان رو در روی شاگردان ناگلزمن در لایپزیش قرار می‌گیرد.
در این گروه عجیب و غریب هر سه تیم منچستر، پاریس و لایپزیش ۹ امتیازی و بر حسب تفاضل گل اول تا سوم هستند و جنگ سخنی برای صعود دارند. باشاک هم سه امتیازی است.

کد خبر 460147

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال یوونتوس کریستیانو رونالدو لیونل مسی بارسلونا فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد

آفتاب‌‌نیوز :

آخر هفته قبل مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در شهر‌های مختلف برگزار شد. خود ویژگی جام حذفی باعث حساسیت بازی‌ها می‌شود، به خصوص که دیگر تیم بزرگ تهرانی در این مرحله حذف شد و هفت نماینده از لیگ برتر به همراه یک تیم از لیگ آزادگان به جمع ۸ تیم برتر در جام حذفی رسیدند. حالا دوباره با برگزاری مسابقات هفته بیست و پنجم تنور رقابت‌های لیگ برتر داغ خواهد شد. هفته‌ای که دو فینال بزرگ لیگ را در دل خود جای داده است، دو بازی پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال که می‌تواند تکلیف بالای جدول را تا حدود زیادی مشخص کند.

اما حالا که در آستانه ۶ بازی آخر فصل ایستاده‌ایم بد نیست مقایسه‌ای کلی از آنچه در پنج ششمی که از لیگ گذشته بین خود تیم‌ها داشته باشیم. ۲۴ هفته از یک لیگ ۳۰ هفته‌ای، یعنی پنج ششم از کل مسابقات سپری شده و تیم‌ها در هر دو نیم فصل اول و دوم ۹ مسابقه انجام داده‌اند. با مقایسه جایگاه تیم‌ها در پایان هفته نهم دور رفت و هفته نهم دور برگشت می‌توان به اطلاعات بسیار با ارزشی رسید که برای ۶ هفته پایانی به ما نقشه مسیر و راه می‌دهد.

در پایان هفته نهم دور رفت استقلال با ۲۰ امتیاز صدر نشین بود. سپاهان و پرسپولیس با ۱۹ امتیاز به خاطر تفاضل گل دوم و سوم بودند، گل گهر ۱۶ امتیاز داشت و چهارم بود. سه تیم ملوان، تراکتور و ذوب آهن با ۱۵ امتیاز و به خاطر تفاضل گل متفاوت در پله‌های پنجم تا هفتم بودند. شمس آذر و مس با ۱۴ امتیاز و با تفاضل گل برابر به خاطر گل زده در رتبه‌های هشتم و نهم و آلومینیوم با ۱۳ امتیاز در پله دهم، آخرین تیمی بود که امتیازاتش دو رقمی شده بود. یعنی از هر بازی حداقل یک امتیاز داشت.

در جمع شش تیم پایین جدول سه تیم هوادار، پیکان و صنعت نفت با ۷ امتیاز به خاطر تفاضل گل در رتبه‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم بودند. نساجی و فولاد ۶ امتیاز داشتند و در رتبه ۱۴ و ۱۵ نشسته و استقلال خوزستان با فقط ۳ امتیاز قعرنشین مطلق جدول بود. اما در دور برگشت که تیم‌ها از یکدیگر شناخت دارند و کسب امتیاز به مراتب سخت‌تر است، باید جالب باشد که چه در صدر و چه در قعر جدول تیم‌ها امتیازات بیشتری نسبت به دور رفت دارند! صدرنشین هفته نهم دور برگشت ۲۲ امتیاز دارد و قعرنشین ۵ امتیاز، یعنی هر دو ۲ امتیاز از نمونه مشابه خود در پایان هفته نهم رفت بیشتر جمع کرده‌اند!

در جدول دور برگشت پرسپولیس با ۲۲ امتیاز صدرنشین است. استقلال ۲۱ امتیاز دارد و با یک فاصله عجیب و غریب مس با ۱۵ امتیاز در پله سوم نشسته است. سپاهان، پیکان و ملوان سه تیم ۱۴ امتیازی هستند که به ترتیب در پله چهارم تا ششم ایستاده‌اند. تراکتور و استقلال خوزستان ۱۲ امتیاز دارند و دو تیم انتهایی نیمه اول جدول هستند.

در بالای نیمه دوم جدول سه تیم گل گهر، هوادار و شمس آذر با ۱۱ امتیاز به ترتیب نهم، دهم و یازدهم هستند. نساجی با ۹ امتیاز از ۹ بازی دوازدهم است، دو تیم ذوب آهن و آلومینیوم با ۸ امتیاز در پله سیزدهم و چهاردهم نشستند و بالاخره دو تیم قعرنشین نیز دو نماینده خوزستان یعنی فولاد و صنعت نفت به ترتیب با ۶ و ۵ امتیاز هستند.

از شمایل کلی این جدول می‌توان به بسیاری حقایق رسید. اینکه کدام تغییر و تحولات در تیم‌ها مثبت بوده و کدام نتیجه منفی داشته است. اینکه کدام تیم‌ها روند صعودی را طی کرده‌اند و کدام‌ها برعکس، عقبگرد داشته‌اند. حضور دو نماینده خوزستان در پایین جدول در دور برگشت دردناک است، درست مثل سقوط ذوب آهن که کمتر از نیمی از امتیازات دور رفت را در ۹ هفته برگشت جمع آوری کرده است. اما به شکل کلی تیم‌های پرسپولیس، مس، پیکان، استقلال خوزستان، هوادار و نساجی، شش تیمی هستند که در دور برگشت در همین ۹ هفته پیشرفت داشته‌اند و فولاد با همان ۶ امتیاز دور رفت در همان رتبه پانزدهم، تنها تیمی است که جایگاهی بدون تغییر داشته است!

۹ تیم دیگر لیگ جملگی در دور برگشت نتایج ضعیف‌تری گرفته‌اند. حال چه مثل سپاهان تنها دو پله سقوط کرده باشد، چه مثل ملوان یا تراکتور که یک پله پایین‌تر آمده و البته که استقلال تنها پارادوکس این جدول است که نسبت به دور رفت در ۹ بازی یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله در جدول پایین‌تر آمده است!

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت