Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آذرباتری گفت: جلسه ظهر امروز با مسئولین استانی و شهری در مورد برای حضور حرفه‌ای تر این شرکت به رشته والیبال و در اختیارگرفتن و ایجاد زیرساخت است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، کاظم مرتاض گفت: جلسه‌ای برگزار شده ظهر روز گذشته /دوشنبه/ با مسئولین ورزش و والیبال استان و شهردار ارومیه برگزار کردیم، برای حضور حرفه‌ای تر سیستم  و شرکت آذرباتری در ورزش والیبال است و در این خصوص یکی از اهداف ما، در اختیار داشتن یک سالن اختصاصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنا داریم این سالن را یا در مناطق محروم احداث کنیم یا یکی از سالن‌های شهر ارومیه را در اختیار بگیریم که هم پرسنل آذرباتری بتوانند در آن به ورزش بپردازند و هم تیم‌های پایه برای آماده‌سازی آینده والیبال به عنوان یک تیم زیرساختی و بنیادی حضور پیدا کند.

مدیرعامل شرکت آذرباتری گفت: با این اتفاق امیدوار خواهیم بود که آذرباتری به عنوان بخش خصوصی سهمی در ورزش استان بویژه والیبال داشته باشد.

وی در خصوص وضعیت تیم والیبال آذرباتری نیز گفت: این باشگاه هیئت مدیره دارد و تمام تصمیمات به هیئت مدیره محول شده و برای هر تغییری اختیار تام دارند.

هم‌اکنون شرکت آذرباتری به عنوان نماینده دوم والیبال استان و شهر ارومیه در لیگ برتر والیبال، امتیاز تیم شهرداری جوان را در اختیار گرفته است و اخباری مبنی بر تغییر و تحولات در این باشگاه در رسانه‌های مجازی منتشر شده بود.

به نوشته رسانه‌های مجازی، ظهر روز گذشته جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی برای حل مشکلات تیم والیبال آذرباتری با حضور شهردار ارومیه و رئیس شورای شهر، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، رئیس هیات والیبال ارومیه و دبیر هیات والیبال استان برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی والیبال ارومیه آذرباتری آذربایجان غربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه ورود بخش خصوصی به ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

 

در آیین استقبال از ۲ مربی توانمند کردستانی مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون تربیت بدنی و ورزش اداره کل آموزش و پرورش، مسئولین فرمانداری سنندج، اعضای هیات والیبال استان و شهرستان و جمعی از ورزشکاران و علاقمندان به رشته والیبال شهر سنندج حضور پیدا کردند.

 تیم ملی والیبال دانش‌آموزان جمهوری اسلامی ایران که فردین کلوندی و حامد مرادی ۲ مربی شایسته کردستانی به همراه آرش صادقیانی هدایت آن را برعهده داشتند، توانست با کسب هفت بُرد متوالی در مسابقات دانش آموزان جهان در کشور صربستان عنوان قهرمانی را کسب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • پیام تبریک مدیرعامل مس بابت قهرمانی در لیگ برتر
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد