Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@12:39:27 GMT

جدال مرگبار 2 کارگر با پتک در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۷۹۱۰

جدال مرگبار 2 کارگر با پتک در پایتخت

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که همکار خود را به ضرب پتک به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین ، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در حاشیه دستگیری این فرد گفت: درپی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ و اعلام  وقوع یک فقره قتل در یک ساختمان نیمه کاره، بلافاصله تیم عملیاتی ماموران کلانتری ١٠۶ نامجو به محل حادثه اعزام شد و تحقیقات خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این نزاع در پی مشاجره لفظی بین دو کارگر ساختمانی که از اتباع یکی از کشورهای خارجی بودند، رخ داده است، گفت: بر اساس اظهارات شهود دعوای این دو نفر بر سر موضوعات ناموسی آغاز شده سپس بگو مگو بالا گرفته بود تا اینکه یکی از طرفین که حدود ۲۹ سال سن داشته با یک پتک آهنی چندین ضربه به سر مقتول ٣٨ ساله وارد و صحنه را ترک کرده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه ماموران با بررسی دقیق ابعاد ماجرا اقدام به شناسایی محل اختفای متهم به قتل کردند، گفت: ماموران حدود دو ساعت پس از وقوع قتل، این فرد را در یک عملیات و در حالی که در کانال کولر یک منزل مسکونی پنهان شده بود، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد.

به گفته موقوفه‌ای برای متهم دستگیر شده پرونده ای تشکیل و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • روزهای سخت کارگران مهاجر در پایتخت/ برای کارگران روزمرد کاری کنید
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • تصاویری جدید از میزان خسارت تورنادو مرگبار به شهر ۱۲۵ میلیونی چین!
  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج