Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: غلامرضا شعبانی‌بهار در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه خوابگاه کمانداران چه زمانی افتتاح می‌شود، اظهار داشت: قرار بود وزارت ورزش ۸۰۰ میلیون تومان در اختیار شرکت توسعه و تجهیز قرار دهد تا برای تکمیل خوابگاه هزینه شود که از این مبلغ تاکنون ۳۵۰ میلیون تومان آن دریافت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مابقی این مبلغ هم توسط وزارت ورزش به عنوان اعتبار در نظر گرفته شده، اما باید از خزانه تامین شود.

وی ادامه داد: کار احداث خوابگاه تا حدود زیادی انجام شده است و اگر مابقی مبلغ هم دریافت شود می‌توانیم آن را در دهه فجر افتتاح کنیم. البته ما برای ملی‌پوشان دو خوابگاه فدراسیون‌های تیراندازی و ووشو را اجاره کرده‌ایم و تا پایان سال مشکلی از این بابت نداریم.

رییس فدراسیون تیراندازی با کمان در مورد صحبت‌های برخی از ملی‌پوشان سابق کامپوند که عنوان کرده بودند کمان خود را فروخته‌اند، گفت: این افراد مدتهاست از دنیای قهرمانی فاصله گرفته اند و فروختن کمان آنها به منزله کم‌کاری فدراسیون نیست. فروختن کمان هم می‌تواند به دلایل مختلف از جمله گران شدن کمان یا مهاجرت به خارج از کشور باشد. ضمن اینکه احساس می‌کنم برخی از هجمه‌ها سازماندهی شده است. به هر حال با توجه به اتفاقات اخیر منافع برخی افراد تامین نشده است و شیطنت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: رد شکایت علیه فدراسیون تیراندازی با کمان ایران از سوی دادگاه بین‌المللی ورزش

انتهای پیام/

برچسب ها: علامرضا شعبانی بهار تیراندازی با کمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هنوز خودم باورم نیست که ایشان به رحمت خدا رفته. صدای آقای اسکویی یک صدای خاص بود و صدای ممتاز بود. امیدوار بودیم این صدای سحرانگیز و غرور آفرین یک بار دیگر شنیده شود ولی متاسفانه این اتفاق افتاد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم اهالی ورزش هم امروز حق این مرد بزرگوار را ادا کردند. من با آقای اسکویی خاطرات زیادی داشتم و به واسطه قدمتی که در حوزه ورزش از سال 1368 که مدیرعامل یک باشگاه بودم تا امروز با ایشان مراوده داشتم. به هر جهت این اتفاق تلخ افتاد و من به همکارانم عرض تسلیت دارم. امیدوار هستم ایشان که رفتند ولی قدر عزیزانی که در کنارمان هستند را بدانیم.

مهدی تاج در پایان تاکید داشت: واقعیت این است که صدا، نگاه و دید مثبت آقای اسکویی خاص بود. انتقادات او همیشه جنبه اصلاحی داشت که خیلی مهم است و هیچوقت صدای تخریب را از ایشان نشنیدم.

دیگر خبرها

  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • تکذیب بیانیه انتخاباتی جمعیت زاگرس نشینان
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت