Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی بارش‌های اخیر در خوزستان و بوشهر و جاری شدن سیلاب، بسته‌های بهداشتی و معیشتی و اقلام ضروری در مناطق سیل زده توزیع شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، درپی وقوع بارش‌های اخیر در کشور و جاری شدن سیل و آبگرفتگی در برخی استان‌های جنوبی، با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، نیرو‌های امدادی و محموله‌های کمکی این ستاد به این مناطق ارسال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام که از هفته گذشته در مناطق سیل‌زده اهواز حضور داشت، با حضور در مناطق سیل‌زده بوشهر و بازدید از این مناطق ضمن اعلام این خبر افزود: بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب سیل، آب‌گرفتگی و انسداد مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی در برخی نقاط ازجمله وحدتیه و سعدآباد در دشتستان و بروز مشکلات متعدد برای ساکنین این مناطق شد.

وی افزود: با دستور دکتر مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، تمام امکانات قرارگاه‌های خدماتی ستاد و نیرو‌های جهادی همکار برای امدادرسانی به مردم بسیج شده‌اند و علاوه بر خوزستان، در بوشهر هم اقدام به کمک‌رسانی به مردم و کمک به تخلیه منازل از سیلاب و توزیع اقلام ضروری و اضطراری کردیم.

مدیرعامل بنیاد احسان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست این امدادرسانی، توزیع بسته‌های معیشتی و جیره خشک، توزیع بسته‌های بهداشتی ضد کرونایی شامل ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده و ارسال پتو و چادر برای خانوار‌های آسیب دیده توسط نیرو‌های جهادی همکار ستاد آغاز شده و با قوت ادامه دارد.

سلیمانی با اشاره به اقدامات بعدی افزود: پس از عبور از این مرحله بحرانی، سایر اقدامات حمایتی نظیر تعمیر و بازسازی لوازم آسیب‌دیده منازل مردم، کمک به بازسازی خانه‌های آسیب دیده، حمایت از آسیب دیدگان در جهت احیای مشاغل آن‌ها و زمین‌های کشاورزی و دام‌های از بین رفته و.. در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام خواهد بود.

در بارش بی سابقه باران در برخی مناطق استان بوشهر (در سه ساعت) بیش از ۱۶۰ میلی متر باران بارید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سیل ، بوشهر ، خوزستان ، امداد رسانی ، ستاد اجرایی فرمان امام

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سیل بوشهر خوزستان امداد رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۸۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر