Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@10:34:54 GMT

تلویزیون باید از پرسپولیس عذرخواهی کند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۸۴۹۴

تلویزیون باید از پرسپولیس عذرخواهی کند

سپهر حیدری به استفاده گزارشگر شبکه سهند از کلمه پیروزی به جای پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های تراکتور و فولاد دیروز در تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۰-۰ پایان یافت. نکته قابل توجه و حاشیه اصلی بازی زمانی ایجاد شد که گزارشگر شبکه سهند در بخشی از توضیحات خود در خصوص باشگاه پرسپولیس، از نام گذشته این تیم یعنی پیروزی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.

اکنون سپهر حیدری نیز به این موضوع واکنش نشان داده و با انتشار یک استوری نوشته است:

اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره سوئیت مبله در تهران

چقدر نامت لرزه به اندامشان انداخته که یک گزارشگر تلویزیون از بردن نام بزرگت واهمه دارد و با استرسس و مکث طولانی نامت را تغییر می‌دهد. این حرکت توهین دیگری به قدمت تیم بزرگ پرسپولیس و ۴۰ میلیون هوادارش است که هرچه سریعتر باید عذرخواهی رسمی از طرف تلویزیون و گزارشگر انجام شود.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال تراکتور سپهر حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روزهای اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • گزارشگر قديمى راديو دار فانى را وداع گفت
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • نام استقلال و پرسپولیس تغییر کرده است؟ | ببینید
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه