Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای سال ۱۳۹۹ که از ۱۰ آبان ماه آغاز شده تا آخر وقت امروز سه‌شنبه ۱۸ آذرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، در راستای اجرای مصوبه هیأت عالی جذب، برنامه زمـانبندی بیست و چهارمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانی و طرح سربازی) دانـشگاه‌ها و مـؤسسات آمـوزش عالی و پژوهشی کـشور مـربوط بـه فـراخـوان شهریور ۹۹ اعلام شد و بر این اساس دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از تاریخ ۱۵ شهریور ماه تا ۱۷ مهر ماه سال جاری فرصت داشتند نیاز خود برای جذب هیات علمی را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز نظارت جذب هیات علمی نیز از تاریخ ۱۹ تا ۳۰ مهر ماه درخواست های اعلام نیاز دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و ظرفیت های جذب هیات علمی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

همچنین تطبیق نیاز برای جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با تاییدیه مرکز نظارت جذب از تاریخ ۳ تا ۹ آبان ماه صورت گرفت و در نهایت فراخوان جذب هیات علمی از ۱۰ آبان آغاز شد و متقاضیان تا آخر وقت ۱۸ آذر فرصت دارند دراین فراخوان ثبت نام کنند.

 بررسی های اولیه پرونده متقاضیان جذب هیات علمی و ارسال نتایج این بررسی ها به کمیته های ارزیابی از تاریخ ۲۲ آذر ماه انجام می شود و فرایند بررسی پرونده ها ۲۲ اسفند ماه سال جاری به پایان می رسد.

در نهایت بررسی وضعیت متقاضیان جذب هیات علمی در هیات مرکزی جذب از ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز می شود و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ادامه می یابد در نهایت نتیجه نهایی بررسی های تا اول تیر ماه سال آینده به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جذب هیات علمی ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه