Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@17:10:08 GMT

قتل خواهر به دست برادر در ایلام!

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۸۷۴۸

قتل خواهر به دست برادر در ایلام!

دختر ۲۲ ساله موسیانی در استان ایلام به دست برادر خود به قتل رسید.

به گزارش برنا از ایلام رییس دادگاه عمومی بخش موسیان و دشت عباس درخصوص این قتل اظهارداشت:مردی که خواهر خود را در روستای ذوالفقار در بخش دشت عباس از توابع شهرستان دهلران به قتل رسانده بود دستگیر شد.

عین الله نیازی فر در این خصوص گفت: امروز عصر پیکر بی جان دختر ۲۲ ساله ای در روستای ذوالفقار واقع در دشت عباس به درمانگاه موسیان انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازی فر اضافه کرد : ماموران کلانتری به پیکر بی جان مشکوک شدند و موضوع را با دستگاه قضایی درمیان گذاشتند و ماموران آگاهی با تاییدیه پزشکی قانونی مبنی بر خفگی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

رییس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس ادامه داد در تحقیقات بعمل آمده برادر مقتول به گناه خود اعتراف کرد و قتل را بر عهده گرفت و پس از تشکیل پرونده راهی زندان شد.

دلیل این قتل از سوی قاتل اختلافات خانوادگی اعلام شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیان ایلام دشت عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • سوء قصد مرگبار با وینچستر به جان ۲ برادر در نمایشگاه ماشین
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • گولر: بزگترین رویایم قهرمانی چمپیونزلیگ با رئال است
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت