Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، در حالی که افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و محدودیت‌های جدید وضع شده امید‌ها به ارائه بسته محرک مالی جدید در آمریکا را افزایش داده است، قیمت طلا امروز شاهد افزایش بود و به بالاترین رقم حدود ۲ هفته گذشته رسید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۴ درصد رشد به ۱۸۶۹ دلار و ۷ سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه نیز با ۰.۲۸ درصد رشد به ۱۸۷۱ دلار و ۳۰ سنت رسید.

کنگره آمریکا این هفته یک بسته تامین مالی جدید را که با هدف خرید زمان بیشتر جهت انعقاد یک بسته مقابله با کرونا به رای خواهد گذاشت. این در حالی است که چاک شومر، رهبر دموکرات‌ها در سنا گفته نشانه‌هایی از پیشرفت در مذاکرات بر سر یک لایحه دو حزبی دیده می‌شود.

بیشتربخوانید

قیمت طلا سیاه کاهش یافت

مقامات ایالت کالیفرنیا روز دوشنبه محدودیت‌های جدیدی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا وضع کردند. دولت ژاپن هم اعلام کرده یک بسته محرک اقتصادی جدید به ارزش ۷۰۸ میلیارد دلار به اجرا خواهد گذاشت.

ارائه بسته‌های محرک مالی می‌تواند سبب افزایش نرخ تورم شده و اشتیاق سرمایه گذاران برای حضور در بازار طلا را افزایش دهد.

انگلیس قرار است از روز سه شنبه استفاده از واکسن کرونای ساخت شرکت فایزر را آغاز کند.

در همین حال، رهبران انگلیس و اتحادیه اروپا در تلاش برای انعقاد یک توافق تجاری پسا برگزیت دیدار می‌کنند. دو طرف روز دوشنبه نتوانستند اختلافات خود در زمینه این توافق را برطرف سازند و یک منبع آگاه در دولت انگلیس گفته، احتمال اینکه توافقی حاصل نشود وجود دارد.

حجم دارایی‌های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا در روز دوشنبه با ۰.۲۵ درصد کاهش نسبت به روز جمعه به ۱۱۷۹.۷۸ تن رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طلا و سکه بانک جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • موج گرما صد‌ها میلیون نفر را می‌سوزاند!