Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه احداث ایستگاه پمپاژ آب ناحیه صنعتی نیر اظهار کرد: با احداث ایستگاه پمپاژ آب و منبع زمینی و هوایی در ناحیه صنعتی نیر، ظرفیت آب‌رسانی به واحدهای تولیدی این ناحیه صنعتی افزایش می‌یابد.

وی افزود: این ایستگاه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا بوده که تلاش می‌شود تا پایان سال‌جاری به سرانجام و مرحله بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای همزمان منبع زمینی و هوایی آب در ناحیه صنعتی نیر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اجرای همزمان منبع زمینی و هوایی در کنار این ایستگاه را تکمیل‌کننده پروژه دانست و ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود در ناحیه صنعتی نیر، با بهره‌برداری از این پروژه مشکل کمبود آب واحدهای تولیدی مرتفع خواهد شد.

اهلی بیان کرد: ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله اهداف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی در جهت ارایه خدمات هر چه بهتر به صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران صنعتی است و این شرکت تمام تلاش خود را در جهت افزایش رضایت‌مندی واحد‌های صنعتی و تولیدی به کار بسته است.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: ایستگاه پمپاژ آب ناحیه صنعتی نیر اردبیل شهرستان نیر ناحیه صنعتی نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از شهروندان قدرشناس شهر نخل تقی اظهار کرد: آبرسانی پایداری به عنوان اولویتی اجتناب ناپذیر همواره در دستور کار جدی شرکت آبفا استان بوشهر قرار دارد.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: در همین راستا براساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با اورهال نمودن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده