Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:21:07 GMT

۱۰۸ میلیون متر مکعب گاز CNG در استان مرکزی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۹۰۱۹

۱۰۸ میلیون متر مکعب گاز CNG در استان مرکزی توزیع شد

«سعید جمشیدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس آمارهای ارایه شده از سوی وزارت نفت عرضه هر متر مکعب گاز CNG ، یک لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی دارد و بر همین اساس با توزیع ۱۰۸ میلیون متر مکعب گاز CNG در استان  مرکزی ۱۰۸ میلیون لیتر بنزین صرفه‌جویی شده است. 

وی در خصوص طرح گازسوز کردن  خودروهای عمومی استان مرکزی نیز گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ خودروی عمومی امسال برای دوگانه‌سوز شدن  در سامانه مربوطه نام‌نویسی کردند که مراحل اجرایی برای یک‌هزار و ۲۰۰ خودرو اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی اظهار داشت: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی(وانت، تاکسی، نیسان و کامیونت) با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان از خرداد ماه امسال کلید خورد.

جمشیدی بیان کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروهای عمومی استان مرکزی رایگان است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir  نسبت به این امر اقدام کنند.

جمشیدی اضافه کرد: بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در کل کشور برای دوگانه سوز کردن یک میلیون و ۶۴۰ هزار خودرو پیش‌بینی شده که در این خصوص هیچ استانی سهمیه مشخص ندارد و  اولویت با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند.  

وی با بیان اینکه ۲ مرکز در اراک و یک مرکز در خمین برای گازسوز کردن خودروهای عمومی این استان تجهیز شده‌اند، گفت: به‌طور متوسط گازسوز کردن هر خودرو ۵۰ تا ۶۰ میلیون ریال هزینه دارد که از منابع طرح پرداخت می‌شود.

۶۲ جایگاه سوخت گاز CNG در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند. 

برچسب‌ها استان مرکزی خودرو گاز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خودرو گاز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان مرکزی خودرو گاز شرکت ملی پخش فراورده های نفتی اخبار کنکور استان مرکزی دوگانه سوز سوز کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کافی است انسان باشد!

یک. دستان نحیف کودک و آه مظلومیت او در برابر بمب‌ها و جنگنده‌ها پیروز می‌شود، همان‌گونه که خون بر شمشیر پیروز شد. این مهم‌ترین تصویر این روزهای غزه است.
دو. از عاشورای ۶۱، قاب‌های ماندگاری در ذهن‌ها مجسم است و نسل به نسل منتقل‌شده، از دستان بریده یک علمدار، تا حنجره طفل شیرخوار؛ کربلای غزه هم برای نسل امروز، یادآور همان شدائد و مصائب کربلاست. تصویرها را همه ما به‌اندازه توان و تحمل مان دیده‌ایم، زنی که خانه ویرانه خود را که تمام دیوارهایش فروریخته جارو می‌زند، دختری که سرمای هوا، بدنش را به لرزه انداخته، پسری که از گرسنگی، لاغر شده و رنگ به رخسار ندارد و پدری که با بهت، در میان آوارها دنبال همسر و فرزندان خویش است.
سه. اگر می‌شنویم جوانان و دانشگاهیان در اروپا و آمریکا علیه اسرائیل و حمایت‌های دولتشان از این رژیم شوریده‌اند، اگر صدای مظلومین غزه به سرتاسر عالم رسیده و انزجار و تنفر از رژیم کودک کش صهیونیستی در حال فوران است، نشانه‌ای بر این است که خون بر شمشیر پیروز می‌شود. کربلای امروز شباهت‌های زیادی با کربلای حسین بن علی علیهماالسلام دارد. در آن قیامت صغری، همان‌گونه که لشکر حق ریزش و رویش داشت، امروز هم برخی مسلمانان و اعراب منطقه در خفا و علن در کنار دژخیمان ایستاده‌اند و از سوی دیگر، دانشجویان آمریکایی و اروپایی صدای فریاد مردم غزه شده‌اند. جوانه‌های حق از دل نقطه تسلط فرهنگ باطل در حال سر برآوردن است و همچون سروی که ریشه‌هایش دل صخره‌ها را می‌شکافد و پیش می‌رود، سنگ‌ها و صخره‌های فرهنگ لیبرال متظاهر مدعی حقوق بشر در حال شکستن است.
چهار. باید مراقب اختلافات و فتنه‌انگیزی‌ها بود. هرقدر اسرائیل در سراشیب قرار می‌گیرد بیشتر دست‌وپا می‌زند که الغریق یتشبث بکل حشیش. دوگانه شیعه-سنی یا دوگانه مسلمان-غیرمسلمان و عرب-عجم و هرچیزی ازاین‌دست فرعی و ساختگی است. دوگانه اصلی که باید محور تمام معادلات و ارتباطات باشد، دوگانه بمب-کودک است و صدالبته که هر انسان آزاده‌ای در سمت کودک می‌ایستد. صبر کنید، به آزاده بودن هم احتیاج نیست، کافی است انسان باشد!

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  • حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • کافی است انسان باشد!