Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوع ویروس کرونا و ثبت رکورد‌های ابتلای روزانه در بسیاری از کشور‌ها همزمان با اجرای محدودیت ها ادامه دارد. خبرگزاری میزان – شیوع کرونا  در جهان ادامه دارد و کشورها با روش های مختلف در حال مبارزه با آن هستند.   احتمال ادامه محدودیت‌ها در فرانسه   یک مقام ارشد وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد که فرانسه در شرایطی نیست که بتوان محدودیت‌ها را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  واکسن کرونا در کانادا   جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا اعلام کرد که این کشور تا قبل از پایان ماه دسامبر، ۲۴۹ هزار دوز از واکسن فایزر - بایونتک را دریافت خواهد کرد.   کرونا در کابینه ایتالیا   در زمان برگزاری جلسه کابینه ایتالیا، مشخص شد که پاسخ آزمایش تشخیصی کرونای لوسیانا لامورگه، وزیر کشور ایتالیا، مثبت اعلام شده است.   واکسن کرونا در برزیل رایگان خواهد بود   ژائیر بولسونارو، رییس جمهور برزیل، گفت که دولت این کشور واکسن کووید-۱۹ را به همه برزیلی‌ها و بدون هزینه و هیچ گونه تعهدی ارائه خواهد کرد.   مخالفت سازمان جهانی بهداشت با واکسن اجباری    سازمان جهانی بهداشت در خصوص استفاده مردم از واکسن کرونا گفت که ترغیب مردم به استفاده از این واکسن‌ها بسیار موثرتر از اجبار کردن افراد است.  بیشتر بخوانید: آمار جهانی کرونا در ۱۸ آذر آمار جهانی کرونا در ۱۷ آذر خرید واکسن توسط کره جنوبی   کره جنوبی قراردادی را امضا کرده است تا بتواند واکسن کرونا را برای ۴۴ میلیون نفر خریداری کند.   کره قصد دارد این واکسن‌ها را از شرکت‌های «فایزر»، «مدرنا»، «آسترازنکا» و «جانسون اند جانسون» خریداری کند.   دستور اجرایی ترامپ درمورد واکسن   دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، دستور اجرایی را امضا خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که اولویت دسترسی به واکسن کووید-۱۹ تهیه شده توسط دولت این کشور قبل از سایر کشور‌ها به مردم آمریکا داده شده است.    محدودیت‌های کرونایی در هنگ کنگ   فرماندار هنگ کنگ می گوید که به عنوان بخشی از اقدامات جدید با هدف جلوگیری از موج چهارم شیوع ویروس کرونا، غذا خوردن در رستوران‌ها از عصر به بعد ممنوع شده و سالن‌های ورزش تعطیل خواهند شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا واکسن کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است

او در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) نوشت: «تهاجم تمام عیار به رفح یک فاجعه انسانی خواهد بود.

مدیر کل سازمان جهانی بهداشت همچنین از طرف‌های درگیری خواست که آتش‌بس و برقراری «صلح پایدار» را برقرار کنند.

پیشتر مدیرکل سازمان جهانی بهداشت امروز (یکشنبه) از کودک‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه انتقاد کرد و و آن را لکه ننگی بر پیشانی بشریت دانست.

 آدهانوم گبرسیوس اظهار کرد: کشتار و مجروح شدن هزاران کودک در غزه مایه ننگ تمام بشریت خواهد بود و این تجاوز باید پایان یابد.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت همچنین اضافه کرد: محرومیت از نیاز‌های اولیه از جمله غذا، سوخت و مراقبت‌های بهداشتی، غیرانسانی و غیرقابل تحمل است.

بسیاری از کارشناسان، هدف نتانیاهو از اصرار بر تداوم جنگ را، حفظ حیات سیاسی و فرار از تعقیب قضائی می‌دانند.

پیشتر آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل نیز نسبت به حمله زمینی اسرائیل به رفح در غزه هشدار داد و اعلام کرد که عملیات نظامی در رفح «تأثیر مخربی بر فلسطینیان غزه» خواهد داشت.

دبیرکل سازمان ملل روز سه شنبه به وقت محلی گفت: «همه اعضای شورای امنیت و بسیاری از دولت‌های دیگر به وضوح مخالفت خود را با چنین عملیاتی اعلام کرده‌اند. من از همه کسانی که بر اسرائیل نفوذ دارند می‌خواهم هر کاری که در توان دارند برای جلوگیری از این عملیات انجام دهند.»

دبیر کل سازمان ملل متحد افزود که بیش از ۱.۲ میلیون نفر پس از فرار از بمباران اسرائیل در شمال غزه در رفح پناه گرفته اند. «این افراد غذای کمی دارند، به سختی به مراقبت‌های پزشکی دسترسی دارند، سرپناه کمی دارند و هیچ جای امنی برای رفتن ندارند. در شمال غزه، آسیب پذیرترین افراد - از کودکان بیمار گرفته تا افراد دارای معلولیت - در حال حاضر از گرسنگی و بیماری می‌میرند. ما باید هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از یک قحطی کاملاً قابل پیشگیری و ساخت بشر انجام دهیم.»

وضعیت خاورمیانه پس از یکال حماس از نوار غزه به خاک اسرائیل در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ و با کشته شدن ساکنان شهرک‌های مرزی و گروگان گیری بیش از ۲۴۰ گروگان به شدت بدتر شد. رادیکال‌ها این حمله را پاسخی به اقدامات مقامات اسرائیلی علیه مسجد الاقصی در بیت المقدس خواندند. اسرائیل محاصره کامل غزه را اعلام کرد و حمله به نوار و مناطق خاصی از لبنان و سوریه را آغاز کرد و پس از آن عملیات زمینی را در غزه آغاز کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • سال گذشته گرم‌ترین سال در جهان ثبت شد