Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:57:59 GMT

درمان ۴۲۵ نفر در مراکز ترک اعتیاد استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۹۶۶۲

درمان ۴۲۵ نفر در مراکز ترک اعتیاد استان ایلام

فروزان افسرده در گفت و گو با خبرنگار مهر در ایلام اظهار کرد: مراکز ترک اعتیاد و درمان بیماران اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر در استان ایلام به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

وی افزود: با اعمال محدودیت‌های کرونایی و برقراری فاصله اجتماعی در محیط‌های گروهی، فعالیت مراکز ترک اعتیاد ایلام کمتر شده است.

معاون بهزیستی ایلام ادامه داد: برای سلامتی و دور ماندن بیماران دارای اعتیاد از ویروس کرونا، ماه‌های اول سال جاری این مراکز پذیرش نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روش غالب درمان بیماران اعتیاد مورد استفاده متخصصین در ایلام به صورت سم زدایی است.

افسرده بیان کرد: سم زدایی به معنای قطع وابستگی فیزیکی و بدنی بیمار به مواد مخدر است.

وی افزود: در نیمه ابتدای امسال به تعداد ۴۲۵ بیمار در مراکز ترک تحت درمان و سم زدایی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 5090715

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتیاد بهزیستی ایلام مواد مخدر ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران بوشهر شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج روز دانشجو سیلاب شهرکرد محسن فخری زاده گرگان مراکز ترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد