Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا قادی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پایگاه امدادی شهدای امدادگر با شماره تماس ۱۱۲ در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

وی گفت:  نیروهای هلال احمر با امکانات و تجهیزات موجود به صورت صد در صدی آماده انجام ماموریتهای محوله هستند.

این مقام مسئول با اشاره به حوزه استحفاظی عملیات امدادی، اظهار داشت: مناطق تحت پوشش این پایگاه شهرهای پردیس، بومهن، بخش جاجرود و تمامی روستاهای شهرستان هستند و در صورت اعلام نیاز شهرستانهای همجوار به عنوان نیروی معین و پشتیبان برای امداد رسانی آمادگی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس ضمن تقدیر از  شاهین فتحی مدیر عامل  هلال احمر استان و ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات  استان، اظهارداشت: در حدود ۱۰۰ میلیون تومان تجهیزات در اختیاراعضای پایگاه قرار گرفته است.  

قادی افزود: نیروهای متخصص و عملیاتی ویژه ما در پایگاه ۲۵ نفر هستند که در شیفت های شبانه تعیین شده در پایگاه حضور دارند و درخارج از پایگاه تعداد زیادی نیروی داوطلب آموزش دیده متخصص و آماده خدمات رسانی در شرایط بحرانی هستند تا پس از اعلام حادثه به پایگاه امدادی ملحق بشوند.

وی با اشاره به شرایط عضویت داوطلبان ، اظهار داشت: شهروندان علاقمند می‌توانند در دوره های آموزشی که در شهرستان برگزار می شود آموزش مقدماتی را ببینند و بعد از گروه بندی برای دوره های تخصصی ثبت نام کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس ضمن تقدیر از سعید غفوری مدیر عامل آزاد راه تهران و پردیس در همراهی با نیروهای امدادی هلال احمر اظهار داشت: تردد تمامی خودروهای امدادی هلال احمر از عوارضی تهران-پردیس رایگان است و در شرایط بحرانی و ترافیک ورودی های مجزایی برای عبورخودروهای امدادی باز می کنند تا به موقع به محل حادثه برسند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس بارش برف سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس بارش برف سازمان امداد و نجات هلال احمر شهرستان پردیس بارش برف سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور شهرستان پردیس هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مادر دختر بچه چهارساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود.

بیشتر بخوانید: قتل ۲ برادر در نمایشگاه ماشین با وینچستر

با گذشت ۵ روز از مفقود شدن «یسنا دیدار»، دختر ۴ساله گلستانی، هنوز هیچ اثری از وی به دست نیامده است. چند روزی است که در گلستان موضوع مفقود شدن یسنای ۴ساله در روستای یلی بدراق کلاله در صدر اخبار قرار دارد.

مادر دختر بچه چهارساله کلاله‌ای به نام «یسنا دیدار» بعد از ظهر روز یکشنبه به همراه فرزندش برای کار به مزرعه رفته بود و بنابر اظهارات خودش بر اثر غفلت، کودک از او فاصله گرفته و به دلیل اینکه ارتفاع و حجم محصولات کشاورزی بالا بوده کودک مفقود می‌شود. به طوری که ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ساله در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق کلاله» از سوی بخشداری به هلال‌احمر گلستان گزارش شد.

از همان دقایق اولیه بروز این حادثه گروه‌های امدادی محلی و نیروهای امداد و نجات هلال احمر گلستان دست به کار شده و کار جستجو برای یافتن این دختر خردسال را آغاز می‌کنند.

در چند روز گذشته تیم‌های مختلف امدادی همراه با تجهیزات مختلف به منطقه گسیل داده شدند و کار تجسس را انجام دادند، اما متاسفانه هنوز آثاری از این دختر بچه یافت نشده است.

مدیر عامل هلال احمر گلستان قاسم غریب آبادی می‌گوید از لحظات اولیه عملیات امدادی با ظرفیت ۱۵۰ نیروی امدادی آغاز شد و کار تجسس با وسائلی همچون کوادکوپتر، هلی شات، سگ‌های جستجوگر و بالگرد هلال احمر همچنان ادامه دارد.

به گفته غریب آبادی تا شعاع ۵ کیلیومتری منطقه طی سه بار مداوم مورد تجسس قرار گرفته است اما علی رغم تجسس ۵ روزه، متاسفانه هنوز هیچ آثاری از این دختر بچه ۴ساله پیدا نشده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1229279 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری