Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی کردستان گفت: تکمیل عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سنندج - مریوان با هدف تسهیل در تردد خودروها در این جاده ترانزیتی، نیازمند ۲۵ میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز، عرفان مرادی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تقاطع (موسوم به سه راهی مریوان) با هدف هدایت ترافیک محور ترانزیتی سنندج - مریوان - مرز رسمی باشماق، کنارگذر شرقی سنندج و عبور و مرور آسان تر در کریدر شمال - جنوب (کامیاران - سنندج - سقز) احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح ۴۱ میلیارد تومان اختصاص یافته که تاکنون ۱۶ میلیارد تومان آن در قالب ۲ قرارداد به پیمانکار واگذار شده و از این میزان نیز ۱۰ میلیارد تومان به پیمانکاران پرداخت شده است.

مرادی با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح سنندج - مریوان و سنندج به دیواندره به طول ۸.۵ کیلومتر احداث می‌شود، افزود: هم اکنون ۲.۵ کیلومتر از این مسیر احداث و تکمیل شده و بزودی زیر بار ترافیک می‌رود.

وی یادآور شد: زمانبندی اجرای این طرح پایان سال مالی ۱۳۹۹ (تیر ۱۴۰۰) بوده و اکنون به صورت کلی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ولی اتمام آن نیازمند ۲۵ میلیارد تومان اعتبار است.

محلی که تقاطع غیرهمسطح غیرهم‌سطح در سه راهی سنندج - سقز و سنندج - مریوان در آن نقطه اجرا می‌شود یک نقطه حادثه‌خیز محسوب می‌شود و در این طرح تمام رمپ‌ها و لوپ‌های تقاطع به غیراز موارد مربوط به اتصال به کنارگذر شرقی در دستور کار قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر

روستای دره تفی در شهرستان مریوان استان کردستان واقع شده است. این روستای زیبا و دیدنی یکی از جاذبه های گردشگری کردستان محسوب می شود و به روستای لک لک‌ها شهرت دارد.

لک لک‌های مهاجر در مسیر کوچ خود به مناطق گرمسیر در عربستان و جده در این روستا اتراق می کنند و اهالی این روستا همه ساله میزبان تعداد زیادی لک‌لک می شوند. اهالی این روستا آنها را حاجی لک لک یا حاجی لق لق می نامند.

در این روستا طبیعت دوستان و محیط زیست بالغ بر ۸۰۰ لانه برای لک لک‌ها ساخته اند و از این حیوانات زیبا و دیدنی تا اواخر مرداد ماه پذیرایی می‌کنند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم و تصاویری این مناظر زیبا را به تصویر کشید.

منبع: شهروندخبرنگار - کردستان

بیشتر بخوانید:

تصاویری از لک لک‌های مهاجر در دل طبیعت مریوان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • واکنش وزارت راه به یکی دانستن «رفع نقاط پرحادثه» و «روکش آسفالت»
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد