Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامی گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار خانوار غربالگری شده اند و رابطان با مراجعه به در خانه‌ها پرسشنامه‌های بهداشتی را با توجه به اطلاعات خانوار‌ها پر و آموزش راه‌های پیشگیری با کرونا را ارائه می‌کنند.

«حجت الله غلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اعمال محدودیت‌های پنجگانه در استان گفت: در این دو هفته سی درصد از مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی کاسته شده است، در حالی که در هفته‌های قبل تعداد مراجعات بیش از ۵۰ درصد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: در این مدت تعداد ترخیصی‌ها از بستری‌ها بیشتر و آمار فوتی‌ها کاهش یافت.

 

وی گفت: هنوز وضعیت از پیک شرایط فروردین بالاتر است و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به طرح حافظان شهید سلیمانی افزود: این طرح با محور بسیج، بهداشت و درمان، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها شروع شد.


غلامی با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ پایگاه در استان فعال شده است گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار خانوار غربالگری شده اند و رابطان با مراجعه به در خانه‌ها پرسشنامه‌های بهداشتی را با توجه به اطلاعات خانوار‌ها پر و آموزش راه‌های پیشگیری با کرونا را ارائه می‌کنند.


وی تصریح کرد: ارسال کمک‌های معیشتی و بهداشتی هم برای مناطق ضعیف در دستور کار قرار دارد.


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: اطلاعات دریافتی از خانوار‌ها به سامانه بهداشت و درمان برای شناسایی وضعیت بیماران متصل می‌شود.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی غربالگری کرونا اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش خبر تفحص پیکر پاک سرباز شهید «‌حجت کاروان واجاری» را با حضور در منزل شهید، به خانواده‌اش در روستای سیاهکش شهرستان رودسر اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش بخش چابکسر در شهرستان رودسر خبر داد.

وی تصریح کرد: سرباز شهید حجت کاروان واجاری، 29 آذر سال 1366 در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت 38 سال، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

محمد رضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز گفت: پیکر مطهر این شهید، روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی