Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:16:00 GMT

کشف بیش از ۵۵ تن آرد گندم احتکار شده در اراک

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۹۸۸۱

کشف بیش از ۵۵ تن آرد گندم احتکار شده در اراک

محمدعقیل سلگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی از دپوی مقادیری آرد قاچاق در یک انباری در یکی از محله های شهرستان اراک با خبر شدند.
 
وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مذکور مشخص شد یک دستگاه کامیون کشنده در حال تخلیه مقادیری آرد در این انبار است.
 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و حضور ماموران پلیس امنیت اقتصادی از این انبار بازرسی و  55تن و 200 کیلو گرم آرد قاچاق کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سلگی خاطر نشان کرد:‌ متصدی این انباری در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گندم اراک پلیس کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس


به گزارش تابناک، سرهنگ محسن سلیمانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یکی از مناطق روستایی چالوس که منجر به تیراندازی و مجروح شدن 2 نفر از اهالی این روستا شده بود، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی 7 نفر از عوامل این درگیری با انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شناسایی و در کمتر از 6 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ سلیمانی از دستگیری یکی دیگر از عاملان این درگیری که قصد فرار به استان های شرقی کشور را داشت خبر داد و اظهار داشت:  در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 16 عدد فشنگ ساچمه ای  کشف شد.

وی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اذعان داشت: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی قاطعانه مواجه خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان