Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@18:19:56 GMT

هیچ دانشگاهی تعطیل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۱۲۱

وزیر علوم تحقیقات و فناوری در واکنش به شایعات درباره طرح ساماندهی مؤسسات آموزش عالی گفت: قرار نیست هیچ دانشگاهی تعطیل شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ آقای دکتر منصور غلامی گفت: طرح ساماندهی مؤسسات آموزش عالی از ابتدا مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.
وی افزود: دانشگاه‌های معین مسؤل این هستند که برنامه ساماندهی را به گونه‌ای پیش ببرند که در اسرع وقت و بدون بروکراسی برنامه مأموریت گرا شدن و ارتقای کیفی دانشگاه‌ها را در مراکز مختلف پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: قرار بر این شده تا جایی که ممکن است تمام مراکز آموزشی موجود در سطح استان‌ها را حفظ کنیم و شایعه تعطیلی برخی مراکز آموزشی صحت ندارد.
آقای دکتر غلامی افزود: الان زمانی نیست که سرمایه‌گذاری هنگفت برای تأسیس دانشگاه جدید و جوان صورت بگیرد، زیرا دانش و فناوری به سرعت در حال تحول است و هر نوع سرمایه‌گذاری می‌تواند بدون هدف باشد.
وی ادامه داد: در شرایط فعلی با ظرفیت‌های موجود باید به سمت کیفی سازی آموزش عالی پیش برویم. برچسب ها: وزیر علوم ، دانشگاه ها ، طرح ، ساماندهی ، آموزش عالی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: وزیر علوم دانشگاه ها طرح ساماندهی آموزش عالی آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: آزمون استخدامی پیمانی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش همزمان با سراسر کشور فردا با رقابت 8 هزار و 412 نفر در خراسان جنوبی برگزار می شود که از این تعداد 6716 نفر زن و 1696 نفر مرد هستند.

نرگس معصومی مفرد با بیان اینکه این آزمون در 6 شهر استان برگزار می شود افزود: در شهرستان بیرجند این آزمون در دانشگاه بیرجند و دانشگاه پیام نور، طبس در دانشگاه آزاد،  فردوس و بشرویه  در مدارس این شهرستانها ، قاین در مدارس و دانشگاه پیام نور و نهبندان در دانشگاه پیام نور  برگزار می شود.  

وی با بیان اینکه آزمون راس ساعت 9 صبح آغاز و ساعت 12 به پایان می رسد، گفت: مشاغل این آزمون شامل مشاور، مربی امور تربیتی و سبک زندگی ، مربی امور تربیتی و مشاوره و مربی تربیت بدنی و سلامت است .

 مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی و اعلام نتایج این آزمون به  سامانه آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی : hrtc.ir  مراجعه کنند. 

 

دیگر خبرها

  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد
  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • ضرب سکه نقره ویژه بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت دانشگاهی در ایران از سوی بانک مرکزی
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند