Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رازمیان گفت: بوستان بانوان شهر رازمیان به عنوان اولین بوستان اختصاصی در منطقه الموت غربی و شرقی احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیاصغر پورقاسم با اشاره به تغییر سبک زندگی مردم و لزوم توسعه سرانه ورزشی و فضای سبز در شهر ها اظهار کرد: با توجه به تغییر سبک زندگی و کاهش تحرکات بدنی ضرورت توسعه فضا های ورزشی و تفریحی در محیط های شهری چند برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واقعیت این است که امروز حتی در محیط های آموزشی بخصوص برای دانش آموزان دختر و بانوان در محیط های شهری با کمبود فضای مناسب برای گذران اوقات فراغت و ورزش روبرو هستیم این در حالی است که حداقل پنجاه درصد جمعیت شهرها را بانوان تشکیل می دهند لذا باید به نیاز های این قشر بزرگ توجه و اهتمام لازم را داشت.

پورقاسم با اعلام اینکه احداث بوستان بانوان یکی از مطالبات به حق این قشر در شهر رازمیان بوده است، افزود: با همراهی و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر ، کلنگ احداث بوستان بانوان شهر رازمیان با نام بوستان مادر به زودی با حضور مسئولان استان و شهرستان به زمین زده خواهد شد. 

شهردار رازمیان خاطرنشان کرد: بوستان بانوان شهر رازمیان در داخل شهر جانمایی شده و طراحی این بوستان به گونه ای است تا بانوان با امنیت و آرامش بیشتری از بوستان استفاده کنند. 

وی  مساحت بوستان بانوان  شهر رازمیان  را بیش از 2500مترمربع اعلام کرد گفت: با توجه به اینکه شهر رازمیان یکی از مقصد های گردشگری مردم استان و حتی کشور است و گردشگران زیادی در ایام بهار و تابستان به این  شهر سفر می کنند بوستان مادر شهر رازمیان با توجه به طراحی بسیار زیبا  و برخوداری از  فضای پیاده روی، دوچرخه سواری، فضای سبز ، ست های ورزشی ، روشنایی ، تجهیزات بازی و ..   می تواند علاوه بر استفاده بانوان شهر رازمیان مورد استفاده بانوان گردشگر نیز قرار بگیرد. 

وی در خصوص میزان اعتبار مورد نیاز پروژه احداث بوستان بانوان شهر رازمیان بیان کرد: در مجموع برای احداث بوستان مادر شهر رازمیان به 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که این اعتبار در دو مرحله تامین و تخصیص پیدا می کند.

شهردار رازمیان با یاداوری اینکه در حال حاضر شهر رازمیان دارای دو  بوستان در ورودی شهر و محله   کیاکلایه است افزود : اعتبار مورد نیاز بوستان بانوان شهر رازمیان با  استفاده از ظرفیت های داخلی شهرداری تامین و هزینه خواهد شد.

پورقاسم گفت: بوستان بانوان شهر رازمیان در دو فاز اجرا می شود که فاز اول شامل محوطه سازی و جدول گذاری و جالیز کاری است و در فاز دوم نیز  اجرای مبلمان و روشنایی ، نصب ست های ورزشی ، نصب  الاچیق و .. انجام می شود.

شهردار رازمیان با یادآوری اینکه بوستان بانوان شهر رازمیان اولین بوستان اختصاصی بانوان در منطقه الموت غربی و شرقی است که احداث می شود، خاطرنشان کرد: بوستان مادر شهر رازمیان تا پایان سال 1400 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوستان بانوان شهرداری قزوین شهردار رازمیان شهر رازمیان احداث بوستان بوستان مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، چهارمین جشنواره گل و گلاب همزمان با فصل گلاب‌گیری کاشان در گذر گردشگری بوستان آب و آتش آغاز شد.

روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد اعلام کرد: این جشنواره تا ۲۵ خرداد هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در گذر گردشگری این منطقه همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود.

نمایش عروسک‌های غول‌پیکر و تن‌پوش‌های گل، آیین گل غلتان نوزادان، عرقی گیری گلاب، دارچین و هل، همچنین گریم کودک از جمله برنامه‌های چهارمین جشنواره گلابگیری در بوستان آب و آتش است.

محصولات بدست آمده در این جشنواره از جمله گلاب، عرق هل و دارچین به صورت مستقیم عرضه و به فروش می‌رسد. علاقمندان برای حضور در چهارمین جشنواره گل و گلاب گذر گردشگری می‌توانند به بزرگراه حقانی (شرق به غرب)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • (ویدئو) اولین صحبت‌های مادر «یسنا» درباره مفقود شدن دخترش
  • ببینید | اولین توضیحات مادر یسنا درباره مفقود شدن دخترش
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • جلوگیری از هدررفت آب در بوستان‌ها
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶