Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@06:38:31 GMT

توقیف بنز کلاس اس در محور جیرفت-کرمان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۳۰۸

آفتاب‌‌نیوز :

سردار عبدالرضا ناظری افزود: طی اعلام مرکز مانیتورینگ استان مبنی بر تردد یک دستگاه سواری بنز اس ال ۳۵۰ قاچاق که از استان‌های همجوار وارد حوزه پلیس راه جنوب شده بلافاصله توقف آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده بود، اظهار کرد: ماموران پلیس راه جیرفت-کرمان خودرو را ردگیری و آن را در یک عملیات متوقف کردند و برای سیر مراحل قضایی و قانونی به پارکینگ تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده هم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این خودرو را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، بیان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره لزوم برخورد با قاچاق، پلیس کرمان با تمام توان نسبت به قاچاق کالا برخورد خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استان کرمان خودرو بنز قاچاق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های قاچاق در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

او گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار