Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@06:05:00 GMT

کشتی گیران استقلال گل کاشتند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۳۵۹

کشتی گیران استقلال گل کاشتند

دور برگشت مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های یا صدرنشینی استقلال تهران به پایان رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کشتی گیران استقلال در حالی با آخرین پیروزی گروه الف برابر فرش ایران به همراه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان تیم دوم این گروه به نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر امسال راه یافتند که فوتبالیست‌های استقلالی در حالی که میزبان صنعت نفت آبادان بودند بازی برده را با تساوی عوض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان رضا یزدانی در مصاف با آزادکاران فرش ایران با نتیجه ۶ – ۴ به پیروزی رسیدند و یکی از این پیروزی ها به دلیل مصدومیت جابر صادق زاده نصیب فرشی‌ها شد. مجید رمضانپور که استقلالی‌ها برای ثبت قرارداد با او نسبت به عدم صدور رضایتنامه‌اش، اعتراضاتی به هیات کشتی استان مازندران داشتند، با پیروزی ۴ – ۲ مقابل بکا لومتادزه قهرمان گرجستانی جهان، نشان داد که رضا یزدانی و کادرفنی استقلال، بی‌دلیل نبود که اصرار داشتند این کشتی‌گیر را به خدمت بگیرند.

خلاصه در این دیدار ایراکلی متسیتوری نفر سوم جهان موفق شد یک پیروزی با نتیجه ۱۳ – ۱۰ برابر علیرضا رکابی کسب کند تا حداقل کمی از انتظارات تیم فرش ایران را برآورده سازد!

لیگ برتر کشتی ایران

در پایان دیدارهای گروه الف تیم‌های استقلال ، دانشگاه آزاد، شهدای زنجان و فرش ایران در رده های اول تا چهارم قرار گرفتند و دو تیم استقلال و دانشگاه هم به نیمه نهایی رسیدند.

نتیجه انفرادی آخرین دیدار گروه الف میان دو تیم استقلال تهران و شرکت سهامی فرش ایران نیز به این شرح است: (اسامی تیم استقلال، ابتدا آمده است)

۵۷ کیلو: نادر حاج‌آقانیا ۱۰ – صفر رضا خلاقی

۶۱ کیلو: محمد رمضان‌پور ۴ – ۲ بکا لومتادزه

۶۵ کیلو: مرتضی قیاسی ۴ – یک مهدی عشقی

۷۰ کیلو: مبین آشناور ۲ – ۵ علی اکبر زرودی

۷۴ کیلو: جمال عبادی ۱۰ – صفر محمدرضا قنبرزاده

۷۹ کیلو: حمیدرضا زرین‌پیکر ۹ – ۲ علی شکوری

۸۶ کیلو: علی موجرلو سفر – ۷ رضا مظفری

۹۲ کیلو: امیر محمدی۱۲ – یک حسین خداکرمی

۹۷ کیلو: علیرضا رکابی ۱۰ – ۱۳ ایراکلی متسیتوری

۱۲۵ کیلو: جابر صادق‌زاده به‌دلیل مصدومیت کشتی نگرفت تا داوران، دست امیررضا امیری را به‌عنوان کشتی‌گیر پیروز بالا ببرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال دانشگاه آزاد کشتی شهدای زنجان استقلال دانشگاه آزاد شهدای زنجان کشتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش جام جهانی مهدی طارمی منچستریونایتد فرش ایران گروه الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نمایندگان ایران در دومین حضور برون مرزی خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا، به مصاف تیم کویت رفتند و موفق شدند با نتیجه ۲۵ بر ۱ به برتری دست یابند.   نمایندگان جوانان هاکی باز ایران در چهارمین دیدار خود یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۸ به مصاف تیم مالزی می‌روند.   تیم هاکی روی یخ کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت در حال رقابت است.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد