Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترانه فارسی چی میشه رد بشی از کوچه مون پربازدیدترین آهنگ و در نتیجه محبوب ترین ترانه سال شناخته شد.

به گزارش برنا به نقل از سایت موسیقی " سانجا موزیک " ترانه ی فارسی چی میشه رد بشی از کوچه مون پربازدیدترین آهنگ و در نتیجه محبوب ترین ترانه سال شناخته شد.

وی همینطور اشاره کرد این ترانه با مضمون عاشقانه توانسته نظر خیل وسیعی از مردم رو به خود جلب کند و به شهرت خوبی دست پیدا کند چرا که در دنیای امروزی مشهور شدن در دنیای خوانندگی بسیار سخت تر از آن هست که فکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا یک موسیقی که میخواهد top بشود باید از لحاظ ریتم و ملودی قویتری برخوردار باشد که این آهنگ " کوچه مون از احسان دریا دل " نیز یکی از آن ده ها اهنگهای خوب فارسی است.

اگر تا اکنون موفق به شنیدن این موسیقی زیبا نشده اید پیشنهاد میکنم از اینجا ( اهنگ چی میشه رد بشی از کوچه مون ) را ابتدا گوش داده و در صورت نیاز ترتیب دانلود آن را دهید . چی میشود که شما هم نظر خود را اعلام بفرمایید .

در آخر مدیر سایت سانجا موزیک خوانندگان به خصوص تازه کاران را به تلاش برای اجرای هر چه بهتره آهنگهای خود فرا خواند و از آنها خواست تا برای هر چه بهتر شدن ناامید نشوند و راه خود را ادامه بدهند , وی همچنین گفت :

رد شدن از سختی های هر کاری به مهارت و استعداد و اندکی تلاش و کوشش نیاز دارد چرا که میشه و میشه هزاران بار گفته ام هر چی یک قلقی دارد در صورت پیدا کردن قلق آن میتوانید پل های موفقیت و ستاره شدن در دنیای موسیقی را پشت سر بگذارید و یک خاطره از آنها بسازید.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر

مادر ترانه علیدوستی با انتشار یک استوری جدید در اینستاگرام به عکس‌های جعلی دخترش واکنش نشان داد. نادره حکیم الهی با اشاره به عکس ساخته شده با هوش مصنوعی از خود و دخترش با عنوان عیادت او از دخترش نوشت :

عکس و ولش کن کامنتارو بخون بخند شاد بشی

این نشون میده برای وقیحانه‌ترین دروغ‌ها همیشه مشتری هست 

زیادم سخت نگیر موجه زیرپوستی اعلام کردم کسی نترسه

دیگر خبرها

  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • ریه‌های محلات نفس تازه می‌کنند؟