Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سابق تیم والیبال سایپا، با بیان اینکه مسئولان تیم آدرباتری نباید ساسان خداپرست را کنار بگذارند، گفت: بنده برای بازگشت به ارومیه علاقمند هستم اما شرایط لازم را ندارم، برای سرمربیگری در لیگ فعلا صبر می‌کنم.

به گزارش ایسنا، پس از کسب نتایج ضعیف توسط تیم آذرباتری ارومیه در لیگ برتر والیبال، ساسان خداپرست سرمربی این تیم از سمت خود استعفا داد که پس از این اتفاق، ناصر شهنازی مربی نام آشنای ارومیه‌ای والیبال ایران به عنوان جانشین احتمالی او معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهنازی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این موضوع توضیح داد: ابتدا باید بگویم که ارومیه وقتی دو تیم در لیگ دارد تیم اولش برای قهرمانی و تیم دوم برای پشتوانه سازی است. از نظر من آذرباتری با توجه به شرایطی که داشت نباید دنبال نتیجه باشد. با توجه هزینه‌ کم و دیر بسته شدن این تیم، آذرباتری نباید به دنبال نتیجه باشد. به هر حال یک بخش خصوصی لطف کرد و برای حمایت والیبال ارومیه با جوانان بومی وارد لیگ شد که به نظرم بهتر است همان هدف اولیه یعنی پشتوانه سازی را در نظر داشته باشد و چنین اقدامی جهت کنار گذاشته شدن خداپرست صورت نگیرد.

سرمربی فصل گذشته تیم والیبال سایپا افزود: آذرباتری بازیکنان بسیار جوان دارد، حتی یک بازیکن ۱۶ ساله پشت خط زن دارند که همگی در سال‌های آینده می‌توانند ستاره شوند. با عقل جور درنمی‌آید که خداپرست را کنار بگذارند. از ابتدا همه مسئولان این تیم می‌دانستند که با شرایط موجود این تیم نمی‌تواند ‌نتیجه خوبی بگیرد و به نظرم‌ الان کار درستی نیست که بخاطر نتیجه سرمربی تیم را کنار بگذارند. اگر این اتفاق رخ دهد نشان می‌دهد که همه باشگاه‌های ما نتیجه‌گرا هستند و این یک آفت است. اگر دلیل کنار گذاشتن خداپرست نتیجه است، واقعا جای تاسف دارد.

شهنازی درباره مطرح شدن اسم او به عنوان یکی از گزینه‌ها جهت در اختیار گرفتن هدایت آذرباتری، توضیح داد: با من صحبت جدی نشده و خیلی‌ها غیر مستقیم با من حرف زده‌اند که آذرباتری ارومیه تو را می‌خواهد. بنده دوبار در شهر خودم ارومیه کار کرده‌ام و الان هم افتخار می‌کنم در این شهر باشم، اما فکر می‌کنم فعلا شرایط جهت اینکه برای بار سوم به شهر خودم بازگردم فراهم نیست. آرزوی قلبی من است که برای شهر خودم کار کنم اما فعلا باید دید شرایط چگونه خواهد بود.

او افزود: در ابتدای فصل نیز به من پیشنهاداتی شد که با توجه به شرایط روحی و روانی که داشتم از پذیرفتن آن‌ها خودداری کردم. همانطور که‌ می‌دانید ما با سایپا نتایج درخشانی کسب کرده بودیم، اما آقای کاشانی نامی ما را کنار گذاشتند که یک مقدار از نظر فکری بنده را بهم ریخته بود. الان شرایط گرفتن تیم دارم، اما سعی می‌کنم در نیم فصل دوم این اتفاق رخ دهد.

شهنازی در پایان گفت: فعلا این شرایط برای من محیا نیست که تیم بگیرم و تا نیم فصل دوم صبر می‌کنم. قلبا دوست دارم در شهر خودم کار کنم اما فعلا باید شرایط محیا شود تا به ارومیه برگردم. همچنین باید بگویم که ساسان خداپرست برای صعود این تیم به لیگ زحمات زیادی کشید و باید اجازه می‌دادند تا آخر لیگ امسال کار خود را ادامه می‌داد. مسئولان آذرباتری باید برای سال بعد تفکرات جدید وارد تیم می‌کردند. اگر دلیل کنار گذاشتن خداپرست بحث نتیجه است جای تاسف دارد، اما اگر مسائل دیگری دخیل است بنده مطلع نیستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناصر شهنازی تیم والیبال آذرباتری ساسان خداپرست واليبال شهر خودم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد

با چهار رأی مخالف اعضا شورای اسلامی شهر جهت استیضاح، حسین مهدی‌زاده در شهرداری ارومیه ابقا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نشست فوق‌العاده شورای اسلامی شهر ارومیه روز گذشته با موضوع استیضاح شهردار ارومیه برگزار شد.

در این جلسه حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه با هفت رأی موافق اعضا شورای شهر جهت استیضاح و چهار رأی مخالف استیضاح در سمت خود ابقاء شد.

محمد خلیل‌پور، توماج وحیدافشار، حسین پناهی، گلشن نوروزی، رسول اصغرزاده، مرتضی پیری و احد یوسفی هفت عضوی بودند که خواستار عزل شهردار بودند که با رأی مخالف مرتضی منافی، نقی کریمی، ساسان ابراهیم‌زاده و صادق توکلی‌مهر نیز چهار عضو شورایی هستند که موافق ماندن شهردار شدند.

بر اساس قانون برای برکناری شهردار نیاز به هشت رأی بود که استیضاح‌کنندگان نتوانستند آرا خود را به حد نصاب برسانند و در عدد هفت متوقف شدند.

کد خبر 749777

دیگر خبرها

  • ایران امنیت بالای انرژی دارد اگر مصرف کننده بگذارد
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • تجلیل از فرماندهان ومعلمان جهادی در ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۳ اردیبهشت
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد