Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:55:41 GMT

آموزش سرخطی زدن در بورس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۰۷۶۶

آموزش سرخطی زدن در بورس

امروزه دغدغه ی همه ی افراد بورسی گرفتن رتبه عالی در صف های شلوغ است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دایرکت فا، خیلی از افراد از روش های خیلی زیادی استفاده کرده اند ولی به نتیجه ی دلخواه خود نرسیده اند.

آموزش های زیادی چه رایگان و چه غیر رایگان در سطح اینترنت وجود دارد در خصوص آموزش سرخطی در بورس، ولی وقتی شما پینگ بالایی داشته باشید و سرعت اینترنت پایینی هیچ فایده نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما برای اینکه بتوانید در انجام سرخطی موفق باشید باید پینگ خودتان به سمت کارگزاری تا حد ممکن پایین بیاورید، و همچنین سرعت اینترنت خود را ارتقا دهید.

شما با اینترنت های معمولی در بهترین شرایط می توایند سرعت اینترنت ۶۰ مگ بر ثانیه را داشته باشید و همچنین باز در بهترین شرایط پینگ زیر ۴۰ الی ۵۰ نخواهید داشت.

چگونه پینگ خود را به زیر ۱ میلی ثانیه کاهش دهیم؟

شما تنها با داشتن یک سرور مجازی بورس می توانید پینگ خود را به زیر ۱ میلی ثانیه کاهش دهید و سرعت اینترنت خود را به بالای ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه ارتقا دهید.

کار با سرور مجازی بورس بسیار راحت است و نیاز به هیچ تجربه خاصی ندارد.

مزایای استفاده از سرور مجازی بورس:

. دارای اپلیکیشن و نصب  روی گوشی ها با نسخه اندروید و ios

. جای دهی خود در صف اول بورس با استفاده از این نوع سرور

. بالاترین سرعت در اینترنت با استفاده از سرور مجازی بورس

. این امکان برای کاربران به وجود می آید تا بدون محدودیت در سرعت فایل های مختلف را دانلود کنند.

. دسترسی راحت و آسان

. سیستم عامل ویندوز

. و…

سرور مجازی بورس چیست؟

سرور بورس یا سرور مجازی بورس یک کامپیوتر پر قدرتی است که در مکانی به نام دیتاسنتر نگهداری می شود و شما پس از خرید سرور بورس در واقع یک کامپیوتر پر قدرت را به مدت محدودی خریداری کرده اید که پینگ آن زیر ۱ میلی ثانیه است و سرعت اینترنت آن با توجه به پلان انتخابی شما از ۱۰۰۰ تا ۱۰ هزار مگابیت برثانیه خواهد بود.

دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود روی قدرتمندترین سرورها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد می کند.

سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرورها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام می شود و نصب و راه اندازی این سرورها  تیم فنی دایرکت فا به عهده می گیرد.

راهنمای خرید سرور بورس از دایرکت فا

تیم تخصصی دایرکت فا شما را تا نصب و راه‌اندازی سرور مجازی بورس روی سیستم خانگی که دارید همراهی خواهند کرد و تا زمان اطمینان از نصب سرور با شما خواهند بود.

همچنین دایرکت فا برای سهام‌دران بزرگی همچون شما، با پورت اختصاصی سرور مجازی بورس پرقدرت‌ترین سرور و اینترنت ویژه بورس را ارائه خواهد کرد.

با خرید سرور بورس دایرکت فا شما اطمینان خواهید داشت که از خدمات تیم پشتیبانی بهره‌مند خواهید بود و با داشتن درایت، دانایی و مهارت در بازار بورس به‌راحتی می‌توانید در صف‌های اول خرید و فروش باشید و بیشترین سود را از معاملات خود به دست آورید.

با توجه به کارایی سرور مجازی بورس، شما نمی‌توانید این سرور خاص و پرسرعت را از هر مرکزی تهیه کنید؛ چرا که فروش سرور بورس یک امر تخصصی به شمار می‌رود.

دایرکت فا به دلیل داشتن سرور بورس بسیار با کیفیت و مطمئن، یک گزینه‌ی نام آشنا برای علاقمندان به بازار بورس و یکی از بهترین مرجع‌ها برای خرید سرور مجازی بورس می‌باشد.

همچنین می‌توان گفت که تا ۹۹ درصد پلان‌های شرکت دایرکت فا به همان صورتی است که در توضیحات آن‌ها ذکر شده و پکیج‌های اختصاصی سرور بورس در دایرکت فا امکان استفاده ۱۰ یوزر را به طور همزمان دارند.

در صورتی که سوال‌های متعددی درباره خرید سرور بورس دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق تماس تلفنی یا چت آنلاین از کارشناسان دایرکت فا بپرسید؛ مطمئن باشید که یکی از بهترین پشتیبانی‌های زندگیتان را تجربه خواهید کرد.

نتیجه گیری: شما برای خرید عرضه های اولیه و یا سرخطی زدن نیاز به پینگ پایین و سرعت اینترنت بالا دارید که دایرکت فا این دو مورد را در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از این دو فاکتور بتوایند به راحتی سفارش خودتان را ثبت کنید و خود را در نتایج عالی مشاهده کنید.

پشتیبانی دایرکت فا به صورت ۲۴ ساعته می باشد و شما هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

برای خرید سرور بورس لطفا کلیک کنید.

مشاوره تلفنی: ۰۳۱۹۱۰۱۰۵۰۷

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرور مجازی بورس خرید سرور بورس سرور مجازی بورس خرید سرور بورس سرعت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، قرار است طی ماموریت IM-۲ شرکت Inituitive Machineسخت افزاری برای یک نسخه ساده از شبکه ارتباط اینترنتی به فضا پرتاب شود و روی قطب جنوب ماه فرود بیاید.

تجهیزات نوکیا که در اصل یک جعبه شبکه ارتباطی است، لندر ماه Nova-C را با کاوشگر MAPP و ابزار جهنده Micro-Nova ساخت همین شرکت مرتبط می کند و به این ترتیب قابلیت های شبکه اینترنتی در مسافت های کوتاه و طولانی آزموده می شود.

تیری کلاین رییس Bell Labs Solutions Research در نوکیا در بیانیه ای اعلام کرد: ارتباطات نیز مانند سرپناه، غذا و تجهیزات حیاتی بخشی مهم از هر ماموریتی است که به مریخ انجام می شود. با ایجاد یک شبکه اختصاصی در فضا، ما از همان فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌بریم که میلیاردها تلفن هوشمند را روی زمین به هم متصل می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ میلادی ناسا قراردادهایی با ۱۴ شرکت امضا کرد تا فناوری های نوین برای پشتیبانی از برنامه آرتمیس را توسعه دهند. نوکیا ۱.۴۱ میلیون دلار دریافت کرد تا نخستین شبکه سلولی روی ماه را بسازد. این شرکت به جای توسعه فناوری های جدید، سخت افزارهای فعلی را برای محیط ماه سازگار کرد.

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود، شبکه ۴G/LTE نوکیا روی ماه پهنای باند بیشتری نسبت به سیستم های فرکانس بسیار بالا(UHF) فراهم می کند که برای ارتباطات فضایی توسعه یافته اند. این امر نه تنها ارتباطات بین فضانوردان بلکه برای سیستم های رباتیک خودران روی ماه را تسریع می کند. علاوه بر آن شبکه مذکور به تدریج برای مریخ سازگار می شود و در آینده به ۵G ارتقا می یابد.

کد خبر 6092059 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند